Dödsmetallkväll på Kafe 44!

Lördagen skulle bjuda på mycket manglande så jag och Veronica
bestämde oss för att fylla buken på Olssons (Garlic and Shots) 
innan vi skulle bege oss till 44:an för en riktig dödsmetallkväll!

Svingod mat med mycket vitlök såklart! Mmm..

Bloodshot´s var ju givet som alltid på Olssons :P

Insision
var först ut och vi missade allt utom sista 40 sekunderna..

Så kan det gå ibland.. Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Granvik och Josefsson var DJ´s och körde gammaldöds kvällen igenom!

David Isberg aka Dj Dake och jag

Lill-Claes och stora jag :-)

Martin, Per, Rachel, Kalle (Insision), Claes, Palle och Veronica

Mr Death
firade släppet på deras första platta "Detached From Life"
(Mer info om den finns tidigare i bloggen)
Senast jag såg Mr Death var i Oslo , Maj 2008 om jag inte missminner mig.


Mr Death, Kafe 44, 091031



Mr Death, Kafe 44:a, 091031




Mr Death, Kafe 44:a, 091031


Det hittils bästa giget jag sett med Mr Death!
Missade man dom har man chansen nu på fredag igen då spelar dom
Resurrected In Festering Slime-Fest på 44:an.

Kolla in nya plattan "Detached From Life" den finns ute nu!
För mer info: http://www.mrdeath.se


Veronica och Maria.. Rök paus och uppladdning inför...

TORTURE DIVISION!!!!

Senast jag såg dom var i Umeå på House of Metal ett jävligt bra gig
som finns dokumenterat här i bloggen med foton/videos.
Sista bandet ut och jävlar vilket mangel!


Torture Division, The Purifier, Kafe 44:a 091031


Torture Division, Traumatic inhuman severance, Kafe 44:a 091031



Torture Division, Eld och plågor, Kafe 44:a 091031


Torture Division, Into The Grave (Grave cover), Kafe 44:a, 091031


SATAN så jävla bra! Publiken var vansinniga, ljudet på 44:an var
faktiskt helt ok denna kväll och vilket jävla manglade från killarna på
scenen: Lord K, Tobben och Jörgen, GRYMT jävla gig!

Torture Division spelar i Västerås den 13:e November,
ÅK DIT OCH KOLLA IN RIKTIG DÖDSMETALL!

För mer info: http://www.torturedivision.net/


Festen fortsatte.. Veronica och Tobbe (Vicious Art)

Per och Mia

Jag och delar av Mr Death: Juck, Alex och Jocke

Kentha (Nästa gång blir det skjorta på scen :P) och Jonas (Mr Death)

Stefan (Mr Death) och Tobben (Torture Division/Vomitory)

Jonas, Lord K, Mangan (Grave/Insision) och jag

Sedan bar det av till Rocks för fortsättning phuuu..

Jag och Tobbe

Katrin, Lina och Veronica..

En riktigt trevlig kväll kom till sitt slut och sliten var man kan jag lova hehe..

NP: Obscurity - Wrapped in Plastic


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Möken

Kanon bra inlägg=) Tobben i TD har snyggaste tröjan för kvällen=)

2009-11-04 @ 16:44:17
URL: http://www.houseofmetal.se
Postat av: Gran

"Hmm?" på bilden, mellan Claes och Veronica, är Palle. Skön Västeråssnubbe som startade zinet Metalwire som jag sedan tog över. Han lirar/har lirat i en rad band som Sartinas och Enthralled bla. Så, nu blev det rätt:-)

2009-11-04 @ 18:18:13
URL: http://granvik.blogg.se/
Postat av: Pekka

Coolt! Tycker Lord K har snyggaste Warrior tröjan!

2009-11-04 @ 20:17:51
Postat av: K

Jag gillar dig, Pekka, för du hajjar nåt uppenbarligen.

2009-11-04 @ 20:44:09
Postat av: Johannes B.

Missade spelningen (surt) så detta var en jävligt bra uppdatering! bra videos och foton. Fortsätt blogga du gör livet lite roligare i vardagen.

2009-11-04 @ 23:49:08
Postat av: Helena

Men då , så hann Granvik före mig, jag tänkte ju säga att hmm ..heter Palle. Haha jaja men nu vet du :) Schyrre hursomhelst :D



Ha det gött!

2009-11-05 @ 10:23:56
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/
Postat av: Krister

Satans bra inlägg!!!!

Fortsätt det grymma jobbet med bloggen som du gör, jag läser den varje dag!

2009-11-05 @ 12:06:28
Postat av: Pekka

K: Gillar dig med! Bra mangel du styr upp med Torture Division! Eloge till dig.

2009-11-05 @ 14:16:01
Postat av: K

Tack du, snubbe. Svårt att misslyckas med det manskapet man har, haha...

2009-11-05 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0