Fredagens trevligheter!

Jag är sämst på att hålla mig när det gäller presenter haha..
Alexander fyller år 25:e November och jag har redan fixat massor
med överraskningar, jag gillar att fixa och att köpa saker :-)
Slog in hälften av det jag köpt och kunde såklart inte låta bli att ge honom
ett paket (Han fick själv välja vilket)

En Iron Maiden väska blev det!
Han samlar på Iron Maiden och blev superglad över sin nya väska!

Sedan gjorde vi oss i ordning för att åka in till stan och fira Chrille som
fyllde 27år
, vi käkade Libanesiskmat: 15 varma och kalla små rätter sedan
kolgrillat kött, kyckling och lamm, efterätt med libanes-kaffe.. skit gott!

Jag och Chrille

Håkan och Alex


Jätte mysigt och god mat!
Sedan skyndade vi oss iväg till premiären på 2012!

Men den var verkligen ingen höjdar film!
Det som var bra var väl specialeffekterna och förödelsen men sen
blev det bara för mycket USA patriotism, kärleksdravel, springa
ifrån vulkanutbrott, sprickor i marken och eld etc.
Dom har lagt ner mycket pengar på filmen och det syns men vad
gör det när storyn är riktigt dålig?

Någon annan som sett filmen?

NP: Darkthrone - Panzerfaust


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: c

yes har sett filmen håller helt klart med vart bara för mycket trams.

2009-11-15 @ 19:10:40
Postat av: Alex

Bästa och SNYGGASTE väskan jag någonsin har skådat!! :-)



Tack älskling, hehe.. PUSS

2009-11-16 @ 08:27:56
Postat av: Pålle

Alex ser ut som ett barn på julafton med Maidenväskan, hahaha.

2009-11-17 @ 14:01:05
URL: http://situationskitstord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0