Igår firade vi bloggens 1-årsdag!

Jag bokade bord för mig och Alexander på en Braziliansk resturang
här i Stockholm för att fira 1-årsdagen för min blogg, ingen av oss
hade ätit Braziliansk mat tidigare så det var lite spännande.
Så här såg det ut..

Så här skriver resturangen Rodizio om deras mat:
Det finns ingen riktig "meny" i Rodizio. Vi kan snarare prata om
"konceptet". Du själv plockar godbitarna från salladsbuffén, och
Rodizio personalen kommer till ditt bord med färskgrillade kött, fisk
eller grönsaker. Allting serveras direkt från Rodizio grillen, trancheras
direkt på din tallrik och på så sätt bevaras optimal smak, konsistens
och temperatur. Du äter, njuter, smakar på, och om en kort stund
kommer nästa runda med nya färskgrillade läckerbitar..


Både jag och Alexander tyckte det var skitgott och kul att smaka på allt,
jävlar vad mätta vi blev eftersom maten bara fylldes på hela tiden.

Nu är det här ingen mat blogg så kika in på Rodizio om ni känner suget!
http://www.rodizio.se/

Sen åkte vi hem och firade vidare..

Galet bra kväll :-)

NP: Aura Noir - Black Thrash Attack


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Danne

Grattis på 1-års dagen! :)

2009-11-19 @ 13:41:40
URL: http://www.metalcentralrecords.se
Postat av: Alex

Ta mig faan bland det godaste jag har krubbat!

2009-11-19 @ 15:17:13
Postat av: Demonia

Danne: Tackar så mycket!



Alex: Men vad söt du är älskling :-))

Tack för en sjukt bra kväll!

2009-11-19 @ 15:52:27
Postat av: Grimgoth

Grattis!

2009-11-19 @ 15:56:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: c

faan dit måste jag gå och käka käns som ett givet val

2009-11-19 @ 17:46:14
Postat av: Jannati

Ni är ett jävligt fint par du och Alex.

2009-11-21 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0