Igår fyllde Alexander år!

Alexander fyllde år igår och det firade vi såklart riktigt rejält!
Den här dagen hade jag planerat länge och eftersom jag älskar att
fixa överraskningar och köpa presenter så blev det en otroligt bra dag :-)

Kristet tidigt på morgonen överraskade jag med födelsedagsfrukost
på sängen med paket och en minitårta..

Det är inte så svårt att hitta presenter till Alex eftersom han samlar på
Iron Maiden
och en av sakerna han önskade sig mest var ett par Iron Maiden
skor såklart :-) Så det blev skor till frukosten, Jag köpte givetvis ett par till
mig själv när jag ändå shoppade loss hehe..

På eftermiddagen åkte vi in till stan för att tävla i en egenpåhittad trekamp.
(Tävlings människa som man är)
Första grenen ut var BILJARD!

Det var ett bra tag sedan jag spelade biljard, Alex var grymt mycket bättre
men han har spelat väldigt mycket tidigare och var grymt duktig,
så att jag torskade denna gren var JÄVLIGT surt fast ändå rättså givet :-(

Andra grenen var
FLIPPER!


Här vann Alex bara på ren tuuuuur :P
Det är ju så otroligt kul med flipper och att torska kändes verkligen
inte roligt alls! Buhuu..

Sista grenen: BILSPEL!

Gissa vem som vann? JAAAAAG! (Fast jag inte ens har körkort)
Den enda grenen jag vann i men såklart har jag medvetet låtit Alex
vinna haha.. jag måste ju låta födelsedagskillen få segra ;-)

Sedan blev det Köttfest på Texas Longhorn!



Så sjukligt god mat och bästa kolgrillade köttet i stan, har ni ännu
inte testat Texas Longhorn tycker jag verkligen att det är på tiden!

Väl hemma fortsatte firandet med fika och öppning av presenter..


Mycket Iron Maiden blev det och en medalj (som han också samlar på),
Alex blev jävligt glad över alla sina presenter och vi hade en otroligt bra och
rolig dag ihop :-)
Jag måste dock erkänna att jag är en riktigt dålig förlorare och det har jag
alltid har varit, jag får helt enkelt styra upp en ny trekamp och
krossa honom överlägset och TOTALT!
(när han inte fyller år)

NP: Iron Maiden - A Matter of Life and Death - Out of the Shadows


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

Grattis till gubbfan men han får inte använda Affliction kläder - de är ju för alltid förrädare. Warrior får han ha. Ja det får han. Inget annat. Shane Carwin FTW.

2009-11-27 @ 12:22:20
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: K

Just ja, haha... Jag menar alltså i allmänhet för han har ju icke det märket i denna posten. Är det en Couture tröja jag ser? Tycker det ser ut att stå RUSH där nånstans, men int efan tränar väl GSP med Xtreme Couture... Jag måste verkligen kolla synen. Tjena.

2009-11-27 @ 12:25:03
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Pålle

Alex ser extreeemt sammanbiten och vinstinriktad ut framför flippret, haha.

2009-11-27 @ 12:50:15
URL: http://situationskitstord.blogspot.com
Postat av: Alex

Tack älskling för Bästa dagen :-)

För allas information bara så KROSSADE jag dig i flipper med hundratusentals poäng! Och gällande bilspelet så hade du maxflyt och jag hade maxotur med en sladd på slutet som gjorde att du kunde glida om på fitthåret och in i mål.. haha..

Kul var det iaf :-)



PUSS

2009-11-27 @ 14:29:58
Postat av: Alex

K: Japp de e Extrem Couture tröja.. Sign GSP.. Varför inte anv Affliction då? Det e ju grymt snygga tröjor (en del)

2009-11-27 @ 14:35:44
Postat av: K

Alex, min käre internetkompis, Affliction's tröjor är fina (och sjukt för dyra, det är tröjor av tyg - inte guld) men de kan dra åt helvete ändå för att de klantade sig med galorna och försökte knulla UFC utan framgång, såklart. Men jag hajjar inte, vafan har GSP en signatur tröja från Couture för? Snygg var den i alla fall.

2009-11-27 @ 16:20:27
Postat av: Grimgoth

Kul dag ni verkar haft, grymma prylar han fick också :D

2009-11-27 @ 18:28:48
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Alex

K: Ja dom e i lite väl överkant gällande pris men e ju i ruskigt bra kvalle.. Affliction klantade sig rejält med sina galor absolut, men tröjor kan dom..

Vette fan varför GSP har signtröja hos Couture men den va ju fan oemotståndligt snygg + 2 outstanding fighters representerade på samma plagg, hehe ;-)



Cherrio

2009-11-27 @ 18:32:25
Postat av: Anki & Robin

Grattis Alex!



2009-11-27 @ 21:36:08
Postat av: K

Alex: vafan, sitter vi och diskuterar fighting t-shirts på internet? Hahaha, jag trodde vi var metal. Typiskt.

2009-11-28 @ 07:33:15
Postat av: Alex

Anki & Robin: Tack!



K: Hahaha! du vet väl att fighting och metal e symbios ;-)

2009-11-28 @ 13:44:06
Postat av: K

Fighting ja.. Men t-shirts per se, haha... Skitsamma. Vi är metal och vi har fightingtröjor. FTW!

2009-11-28 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0