Mayhem, Klubben 091127

17 olika personer har spelat i Mayhem sedan 1984.
Två av medlemmar har dött, den ena efter att ha skurit sig i
handlederna och skjutit sig i huvudet med ett hagelgevär, den
andra mördades av Burzum-frontmannen Varg Vikernes efter
ett gräl som slutade med 23 mördande knivhugg.
I fredags spelade legendarerna MAYHEM här i Stockholm.

Dagens Line-up: Attila – vocals, Necrobutcher – Bass,
Morpheus – Guitar, Silmaeth – Guitar, Hellhammer – Drums

Mayhem - Pagan Fears, klubben 091127



Mayhem - From the Dark Past, Klubben 091127


Mayhem - Freezing Moon, Klubben 091127


Mayhem - Deathcrush, Klubben 091127



Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas, Klubben 091127

Mayhem gjorde ett riktigt bra gig här i Stockholm!
Vilken otroligt jävla grym sång Attila sitter inne på, den är inte från denna värld!
Han är i mina ögon utan tvekan den BÄSTA blackmetal sångaren!
Det jag gillade speciellt denna kväll var dom gamla låtarna
som ni ser på "video urvalet". Gåshud säger jag bara!

Stabel, Alex och Jonas såg jävligt nöjda ut efter giget.
Efter Mayhems fantastiska uppträdande drog vi vidare till Rocks..

Alex, Jag, Niklas och Johan

Jag och Attila (Mayhem, Sunn O)))

Jonas och jag

Alex och jag

En riktigt GRYM kväll kom till sitt slut!
Nöjd var man minstsagt!

NP: Jarboe - Mahakali


~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Verkar varit en bra kväll.

2009-11-30 @ 18:57:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SS

Demoniia, add add add add...ahahaha :)

2009-11-30 @ 20:41:25
Postat av: Jonas

fin fina bilder,jag såg dig allt där du gick och smög nere vid scen kanten...sänd gärna över ngra..så lägger vi dom på sidan...kram jonas

2009-12-01 @ 02:29:23
Postat av: Jigsaw

Ja, Attila alltså... vilka sjuka jävla ljud han kan göra! En bra spelning för övrigt också, det tyckte jag inte första gången jag såg dem. Men Aeon var ändå bäst, tycker jag. :)

2009-12-01 @ 13:25:40
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: DJ

Sug in magen Niklas, för helvete.

2009-12-02 @ 22:28:00
Postat av: Flesh

Congratulations! You have some killer reviews over here!.



F.

2009-12-13 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0