Skön och lugn fredag med Veronica!

Alexander skulle iväg och spela med Necrophobic hela helgen så jag
passade på att ha en riktigt lugn och skön fredag med min vän Veronica..
Lite fika och shopping började dagen med, inte så ovanligt när vi träffas!

Nya inköp: En snygg Sinful-långärmad, genomskinlig med vingar på ryggen!
En vanlig svart tröja med dragkjedjor, ett as SNYGGT bälte och
lite smink från Make Up Store..


Massa gott att snaska på samt film..

Paranormal Activity!
Hade hört mycket kommentarer om denna film innan jag såg den,
förväntningarna var höga, men inte faan blev man rädd! Haha..
Så jävla skrämmande som man hört att den ska vara, knappast!
Jag tycket inte den var så bra, helt ok men inte mer än så!
Vad tycker ni som sett den?

NP: Dismember - Dismember


~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Andréas

Jag har inte sett den och efter att ha läst ett par recensioner så börjar jag tvivla att den kommer falla mig i smaken. Hoppa-till-effekter är inte skräck!

2009-11-03 @ 18:39:47
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Lottie

Eftersom jag hört och läst massor om filmen kände jag mig manad att spana in alstret... Tyckte filmen var otroligt seg... Lågbudget i all ära men nä. Filmen var inte bra. Inte ens det modifierade slutet kunde rädda den.

2009-11-05 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0