Tillbakablickar, September 2008

Jag har helt glömt bort att blickatillbaka till 2008års september
och oktober månader! någon som saknat detta?

Den 17:e november 2008 startade jag min blogg..
Shit! Det har redan gått 1år :-) Tiden går verkligen fort..

Det här är några saker som hände i September 2008!

At The Gates och Grand Magus spelade men jag hittar tyvärr inte bilderna..
Ingen ordning här :P Lite annat gjorde man tydligen också :-)

Party hemma hos mig och på Rocks..



Satyricon lyssningsparty och fest på Anchor

Sedan blev det Infernal Tour of Destruction i Finland med
NIFELHEIM och WATAIN!




Sjukt galen resa som ni säkert ser på bilderna, otroligt kul!

Detta var det jag hittade i mina gamla arkiv..
Jag har som ni ser alltid fotat och haft med mig kameran och det
är ju jävligt kul att ha kvar bilder av saker jag upplevt i mina dagar :-)
Hoppas ni uppskattar detta "blottande" av mina privatbilder!

Oktober och sista månadens tillbaka blickar från 2008 ska jag försöka
fixa i veckan sedan är det slut på detta tillbaka blickandet och
och ska det blickas någonstans så är det endast frammåt!

NP: Nifelheim - Nifelheim


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

En del av bilderna har jag ju sett i Sweden Rock-tidningen också!

2009-11-07 @ 17:08:01
Postat av: Grimgoth

Kul med återblick

2009-11-08 @ 10:34:09
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Sam

A word about Watain:

When they came in Paris, this bastards throw dead rats among the crowd!

... Which is criminal and absolutely stupid!



Sam

2009-11-08 @ 15:40:02
Postat av: Jigsaw

Jag uppskattar det inte, för jag blir bara avundsjuk på alla band som du sett, men inte jag!



Närå! Det är kul med alla foton du lägger upp. :)

2009-11-09 @ 00:10:14
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: To sam

Stay home next time you pussy

2009-11-09 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0