Tillbakablickar - Oktober 2008

Det är dax för Oktober månads "tillbakablickar"
Detta är den sista månaden eftersom jag startade min blogg i
mitten av November 2008.

Så här såg det ut för ca 1 år sedan..

Enslaved Releaseparty i Gamla stan och Komik på hög nivå!


En riktig metalkväll!

Dagen efter blev det ännu mer komik och "Stureplans" kväll..


Lite annorlunda för oss men GRYMT kul :-)

Jobbade lite med Crister Sjögren haha..


Ohh..

Klassisk efterfest..


Drog iväg ensam..

Till Gran Canaria, träffade min gamle barndomskompis Kalle, GULD!

Fightkväl med Superior-gala och fest på Rocks..


Första gången jag träffade min snygging Alexander :-)

Någon slagt utgång?


Full blev man tydligen hehe..


och friad från alla demoner :P skönt!

Detta är alltså det sista "tillbakablickarna"
Från och med nu är det bara full fart frammåt som gäller!

Den 17:e November firar bloggen 1år!!!!!!
Det ska såklart firas..

NP: Iron Maiden - A Matter of Life and Death


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johan

Christer Sjögren??

2009-11-18 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0