Black Shadows Tattoo!

Alexander har ännu en gång besökt Black Shadows Tattoo i Uppsala för
att göra klart sin tatuering som han har på vänster bröst, denna gång hakade
jag på som stöd och passade även på att dokumentera lite!

Smärtsam början i stolen hos Carlos..


Alex är nöjd!

Carlos jobbar både i Uppsala på sin egna studio Black Shadows Tattoo
och i Stockholm som gäst artist på Diablo Tattoo, så här ser det ut i
studion i Uppsala..


















Alex och Carlos, klara för denna gång!

Så här blev resultatet, vad tycker ni?
Carlos börjar bli riktigt grym! Han har tatuerat massor av band
bla. Behemoth, Watain, Necrophobic, Dissection, Legion of the Damned,
Belphegor, Dark Funeral, Morbid Angel, Krisiun mfl.




Många snygga tatueringar har han gjort!
Carlos släpper även en Black Shadows tidning som går att köpa direkt
av honom, Repulsive eller på Sound Pollution.
T-shirts går även att införskaffa, kolla in myspace sidan för det..

Jag fick en tidning och en snygg Black Shadows tröja av Carlos när jag
var och hälsade på :-) Tack!

För mer info:
http://www.myspace.com/blackshadowstattoos
För bokning av tid: 0766-314050 eller 0766314051

NP: Dissection - Reinkaos


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Knut-Erik

Jævla bra tattoo!

2009-10-04 @ 17:15:28
Postat av: L

totenkopf mitt på bröstet.. jo man tackar

2009-10-04 @ 18:04:53
Postat av: Andréas

Det blev riktigt bra, går bra ihop med den andra sidan, har själv planer på att försöka få mig en tid hos Black Shadows i framtiden. Carlos har gjort många riktigt snygga verk och verkar ha den rätta inställningen.

2009-10-05 @ 10:03:23
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Tunde

Grymt ändå att han inte gaddade över totenkopfen, min pojkvän gaddade däremot över sin hos carlos för han hade lite problem med att bada på offentliga platser.

2010-07-25 @ 19:03:01
URL: http://http://psychological.blogg.se/
Postat av: Alex

Den kommer jag aldrig att gadda över, det är ett statement..

2010-07-26 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0