Café Opera vs Wolfs Lair..

Precis innan Adam Sax kom till butiken blev det plötsligt ett jävla liv ute på gatan..
ZOMBIE WALK!!!! 100 tals Zombies infekterade :-)





Jag blev sponsrad med en tröja av Venine och valde ut en som såg ut så här..


Här började han klippa lite i t-shirten och nedan ser ni lite bilder på hur det såg
ut, det var en hel del folk, allt filmades och fotades till olika hemsidor..





Han är riktigt GRYM på att klippa!! Jag blev skitnöjd med min tröja..
Lite väl utmanande bara hehe..

Före                                 och                        efter

Hem, byta om, fixa och kolla in den värdelösa fotbollen
innan efterfesten började på Café Opera!


Alexander och jag :-)

Killarna var gentlemen och lät mig sitta fram, jaa ni ser hur mysigt dom hade..

Fram kom vi iallafall! :-) Håkan, Chrille och Alex

Alex och Hagström                              Håkan, Jag och Chrille

Stefan var dj och Andreas konferencier..

Modevisningen var riktigt GRYM, snygga modeller!!!

Adam Saaks var såklart där och klippte!

Café Opera är inte något ställe för mig och Alex direkt, lite malplacerad
kände man sig ju hehe..

Vi var där några timmar innan vi fick abstinens.. RIKTIG ABSTINENS!
WATAIN`S Bar aka WOLFS LAIR hägrade!!!
Jävlar vilken kontrast!
Från kristallkronor, champagne, bakåtslick, och dunkadunka till
Stinkande blod på väggarna, ruttnade lik, sprit, tända ljus, svartmålat över
allt, hårdaste musiken, bästa personerna samt den coolaste baren i
världshistorien
. ÄNTLIGEN KÄNDE VI OSS HEMMA!











Only Death is Real...
Kan det sluta bättre? Vi kom hem när solen redan gått upp och att man var
sliten var bara förnamnet! En riktigt bra avslutning på en grymt rolig och
hektiskt dag/kväll/natt/morgon!

HAIL WOLF´S LAIR!!!


NP: Venom - Black Metal


~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Churchburner

Världens mest jävla galna bar!! Hail Watain!

2009-10-15 @ 08:24:50
Postat av: Alex

Kontrasternas afton var det verkligen..

Jävligt glatt att få gå från kristallkronor till ruttnade lik, haha! ;-)

2009-10-15 @ 09:29:26
Postat av: Grimgoth

Cool tröjan vart och det var en härlig bar!

2009-10-15 @ 10:36:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Johan Eriksson

Kul att se när Adam Saaks klipper, visste inte vem han var innan jag såg det i din blogg! Brukar köpa lite kläder på venine. Dom har mycket snyggt, jag gillar mest Affliction och Tapout.

2009-10-15 @ 12:05:54
URL: http://venine.se
Postat av: Stefan

Fan vad cool Watain baren verkar. Var finns den?

Skulle vara grymt med ett besök.

2009-10-15 @ 15:50:26
Postat av: watain disciples

Since you had mentioned that I could use these, I am going to add them to the Disciples page. Is that alright? Thank you so much. Your page is fantastic... I wish I were in Sweden!

2009-10-22 @ 07:43:32
URL: http://www.myspace.com/wataindisciples

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0