Die Hard´s release party!

THRASH TIL DEATH!

Uppsalathrasharna DIE HARD släpper fullängdaren Nihilistic Vision
genom Agonia Records den 091031

Detta skall såklart firas!
Releasefesten hålls lördagen den 24/10 i Uppsala!

Tillsammans med DIE HARD spelar även tyska trash
legendarerna MINOTAUR!!!



Det kommer bli en riktigt hård thrash attack afton i Uppsala.
SE TILL ATT INHANDLA BILJETTER NU!

Senast jag såg Minotaur var i Finland, Helsingfors för ca 2,5 år sedan?
En riktigt smutsig undergorund spelning var det, galet och klockrent!


Die Hard har jag sett live ett par gånger redan och det är alltid ett jävla ös!

MISSA FÖR FAAN INTE DETTA!!!!

NP: Die Hard - Evil Always Return


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

coolt

2009-10-19 @ 10:35:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jigsaw

Fan att man ska missa det här... argh!

2009-10-20 @ 15:42:13
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: dake

första gången jag var i uppsala var faktiskt på Minotaur, det måste vart 20 år sen minst, den här gången kan jag tyvärr inte då man redan är uppbokad av gråkigare aktiviteter

2009-10-22 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0