Flag Counter..

Idag har jag lagt till en "Flag Counter" i bloggen!
ni ser den på vänstar sida under "Besöksräknaren"

Så här ser den ut, inte lika många flaggor ännu men det kommer hoppas jag.
Det ska bli riktigt intressant att se från vilka olika länder folk är inne och kollar :-)
(Upp till 22 länder kommer att synas)

Min blogg har redan nått över 62.000 besökare!!!!!! och jag är sjukt glad att ni
som läser min blogg verkar gilla det jag pysslar med!

Maila gärna mig på [email protected] om det finns intresse

för samarbete!


Och fortsätt kika in här :-)

 

NP: Mercyful Fate - Mercyful Fate

 

~Demonia~




Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Cool, fy vad härligt med så många besökare!

2009-10-16 @ 11:24:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0