Helgens blandade aktiviteter..

I fredags var det meningen att jag och Alexander skulle på en spelning i Liljeholmen där bla. Die Hard från Uppsala spelade, tji fick vi när vi tydligen var jävligt trötta och vaknade upp i soffan ca. 23 tiden haha.. så kvällen eller rättare sagt natten spenderades med en jävla massa filmer och ännu mera soffa..

Efter en helt oväntad hemma kväll i fredags så bestämde vi tidigt på lördag att vi definitivt skulle dra på giget med bla. Vicious Art på café 44 så vi drog dit vid åttatiden och väl på plats är det "Fullt" hahaha.. vad är oddsen haha.. 

Vi träffade några andra polare utanför som inte heller hade biljett
så vi bestämde oss för att ta några bira på närmaste ställe.

Jag, ?, Pelle (Watain), Adrian, Alvaro (Watain) och Rodrigo

Alex, Gottfrid (Invidious) och Pelle

Alvaro och Jag

Fittliv!

BATHORY ORGIE!!! Raise the Goat!

The Return of the Darkness and Goat!

Under the Sign of the Goat!

Alvaro, jag och Alex

Kajsa, Jane och Jag

Pelle och Alex får avsluta denna jävligt trevliga kväll!
Inget gick som det skulle tydligen men desto roligare hade vi..

Baptised in Fire and Goat!

NP: Bathory - Blood Fire Death


~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Impaler

Ibland e re trevligt att inte komma in, hehe.. Eller Nej! haha..! Denna afton blev ju jävligt sjysst ändå..

2009-10-06 @ 07:26:33
Postat av: Malin

Vilken helg, känns som det inte va läge för att gå och köpa ngn lott direkt, haha.

Men vad har Pelle gjort i pannan?? Inte kan det väl vara finnar i en rak linje?!

(Datorn är nu på lagning så bilderna kommer komma förr eller senare)

2009-10-06 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0