Sweden Rock Kryssningen!

I torsdags var det alltså Sweden Rock kryssning..
Necrophobic skulle spela så vi var ett helt gäng som åkte med!

På terminalen.. Sterner (Necrophobic) Björn (Damnation)
Atte (Black Shine, ex. Necrophobic) Stabel (Atlantic Tide)

Båt jäveln, Silja Galaxy ;-)

Framme på båten.. Hyttfest såklart!
Tobbe, Atte, Sterner, Batte, Alex och Stabel..

Sedan blev det buffé, med gratis öl Mmmm..
Jävligt god mat och bra att fylla på magen innan 2 dagars fest!

Johan, Sterner och Linda                      Björn och Alex

Jag och Alex                                        Atte och Stabel

Sterner, Påven och Jag

EXCITER!!!!!



Nöjda brudar under Exciter, Helene, Marie och Jag

EXCITER! ,Sweden Rock båten 091008




Erik, Batte, Niklas, Alex, Jag, Johan och Tobbe

Björne och Johan                                       Rachel och Martin

Fick tillbaka av Niklas, gillar´t inte haha..

Cool Watain gadd!                        Mongo Svenssons med absolut ingen stil Gahh..

Malin, Erik, Björn, Sterner och Marie

Snygga Marie och Jag

U.D.O!


UDO, Metal Heart, Sweden Rock Båten! 091008



UDO, Fast as a Shark, Sweden Rock Boat! 091008


U.D.O Var jävligt bra!!!!!
Mycket folk och många, FÖR många "Svensson mongos"
Shit vilka idioter det finns gahh..


Marie, T.P.L-Micke, Niklas och Paul

Alex, Sterner och Erik

Alex tar sig ett tjyv-nyp hahaha..
Mitt i natten var det här och efter det blev det inga fler bilder, Dr. Sterner
lånade min kamera för att han med sin kompis Hempa hade bokat
tid med kaptenen på båten och skulle därför upp dit och fota haha..

trodde dom ja! Några kort blev det inte och inte heller några fyllon hos kapten!
Glad ska kapten vara för det haha!

En jävligt rolig kväll gick till sitt slut tidigt på fredagsmorgonen phuu..
och jävlar vad sliten man var när man vaknade upp :P

Kollade in skivmässan mitt i bakfyllan..

T.P.L-Micke med kompanjon..
Stödj TPL på: http://www.tpl.se/


Lite brunch i magen sedan ner mot scenen, Necrophobic var första bandet
ut på fredagen
och dom skulle börja så tidigt som 14.15 om jag minns rätt.
Sound check dax..

Ställa in, fixa och trixa..

Batte´s grymma egen fixade rygg!   Sterner´s tattuering, Necrogrammet såklart!

Atte softar i soffan innan gig..

Björn körde "All in"

Necrophobic blev fotade för? Sweden Rock kanske?


Setlist för dagen..

Silja-sälen blev lite ondare hehe..






Necrophobic, Revelation 666, Sweden Rock Båten! 091009





Necrophobic, The Crossing, Sweden Rock Båten! 091009



Necrophobic, The Nocturnal Silence, Sweden Rock Båten! 091009
(Med "Atte", Anders Strokirk)



Atte!

Necrophobic gjorde ett svin bra gig som vanligt, jävligt kul att se den
gamla sångaren "Atte" på scenen också!

För mer info: http://www.myspace.com/necrophobic


Jonas (Mr. Death) och Maria

Erik, Paul, Niklas och Marie

Atte och Björn                                          Sjörövar-Tobbe

Malin och Jag                                        Linda och Batte

Evil-Stabel

Malin, Jag och Atte

Detta kort får avsluta Sweden Rock Kryssningen!
Vilken rolig resa vi haft. tack till alla som var med :-)
Skit bra organiserat, uppstyrt och fixat av Sweden Rock folket det
tackar vi också för, Själv hoppas jag på fler hårdare band till nästa kryssning!
Då blir det garantarat ännu en dekadent resa.

NP: W.A.S.P - Babylon


~Demonia~




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vad bra skrivet! :) Kul med så mycket bilder och film på Atte! :)



Nästa gång måste jag följa med!



Kram!

2009-10-13 @ 13:13:44
Postat av: Alex

Mycket bra blogg om kryssen älskling :-)

Fick jag mig ett tjyvnyp asså? HAHA! Klockrent!



Puss snygging!!

2009-10-13 @ 13:23:52
Postat av: Hlaut

Någon borde ha talat om för sångaren i Exciter att tvåfaldig vikt är en styggelse för herren.

2009-10-13 @ 15:20:06
URL: http://naga-hicsvntdracones.blogspot.com/
Postat av: Dimitris

Necrophobic var det bästa i kryssningen!

Okej, och Fast as a shark....hade feber men jag stod där vid scenen under hela gigen!

Skitbra. Det var längesen jag had sist sett nån Black Metal band live!

2009-10-13 @ 22:33:46
Postat av: Grimgoth

Satan i gatan va nice det såg ut :D

2009-10-14 @ 10:19:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Stefan

Mycket trevligt att se alla bra bilder du tagit. Längtar redan till nästa kryssning.

2009-10-14 @ 15:53:10
URL: http://hellcultattack.blogspot.com
Postat av: Dimitris

http://speakofthemusic.blogspot.com/2009/10/floating-on-autumn-leaves.html

2009-10-15 @ 08:53:59
URL: http://speakofthemusic.blogspot.com
Postat av: Påven!

hehe. har inte ett minne av det kortet, men har hört lite om det ^^

2009-11-06 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0