Den nakna sanningen..

Nu har jag legat sjuk hela helgen, halva veckan nästan och fortfarande
är jag INTE frisk
, imorgon ska jag till vårdcentralen 3:e gången gillt!
Jävla skit ställe det där så hoppas att jag kan få någon hjälp snarast.

Jag har hunnit med en hel del när jag legt här sjuk..
Har kollat klart alla 3 säsonger av Rock of Love och ja jävlar vilken
humor!! Vilka otroligt blåsta brudar haha..

Lyssnat in mig på nya Marduk "Wormwood" Helt klart annorlunda och det
tar några lyssningar men nu sitter den som en käftsmäll! Satan så bra!
Se till att införskaffa den när den släpps nu på tosdag den 24:e!

Jobbat med nya visitkort till bloggen :-)

Kollat på Svenska Hollywoodfruar och garvat åt Anna Anka, Patetisk! :P

Kollat in Dismember DVD´n

Killarna vet hur man spelar Svensk dödsmetall!!!

Glott in "The Ultimate Fighter" säsong 10 avsnitt 1 Gahhh.. spänd på avsnitt 2.
Ultimate Fight Night har jag hinnit med samt..
UFC 103 självklart, GRYMT säger jag bara!

Slagit mig hårt i huvet efter Fotbollen :-/

Senaste Behemoth, Evangelion har avlyssnats samt Arcturus,
Shripwrecked in Oslo dvd
har skådats..
annars har det varit mycket snörvlande och sovande med mina mysigaste
katter i soffan Mmm..

Så här ser det ut när jag är helt osminkad, surfar och kollar tv :P
Känner ni igen mig? Hehe.. Inte helt lik mitt friska jag hehe..
Men alla har vi väl våra dar..

Nu ska jag försöka fixa en blogg om Entombed spelningen i fredags!

Hoppas att ni är friska där ute :-)

NP: Angel Witch


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Det är ett jävla strul att va sjuk, är inne på min 4:e vecka och är inte helt kry ännu, åkte på bihåleinflammation vecka 2... hoppas du slipper det. Skulle bara fattas att man skulle få svininfluensa också och missa Candlemass på söndag. Det enda positiva är att man hinner beta av musik och filmer när man är hemma från jobbet.

2009-09-22 @ 15:22:54
URL: http://sarcophagic.blogspot.com/
Postat av: aara

fan va snygg du är

2009-09-24 @ 16:34:23
Postat av: Ronnie

You could not look bad if you tried to I am afraid, I don't know how but i just found your blog and it is the best thing I have seen in a long time. great videos. somehow I will escape this country and visit the land of quality metal......(and the most beautiful women)..

2011-08-29 @ 04:19:25
URL: http://darksoul7.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0