Varför blir håret aldrig lika långt?

Jag har haft alla möjliga olika färger på håret genom tiden allt från
kol-svart till rött från brunt till blont! Långt hår har jag alltid
haft, en sak jag inte förstår är varför det aldrig blir långt igen?

Kortet är väl ca 5-7 år gammalt? (glass, kaluha, mjölk och vodka-drink)
Satt och kollade igenom massa gamla bilder och insåg genast att jag
hade mycket JÄVLIGT mycket längre hår förr, såklart strävar man
efter det nu också men varför i helvete blir det aldrig lika långt? haha..
har det med åldern att göra? Va faan jag är ju bara 20 typ öhh..

Vilka problem man har :P

Måste ju berätta vad jag är helt fast på just nu Gahh..
Rock of Love! Haha.. nästa så jag skämms lite :P

Sångaren i Poison´s egna "Bachelor" såpa haha..
Där han dejtar den ena puckade bruden efter den andra, humor på hög nivå!!
Hoppas Alexander står ut med mig här hemma bara :-)

NP: Twisted Sister - You Can't Stop Rock 'n' Roll


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Undrar samma sak som du ang. håret alltså.

Rock of Love!! haha, sett alla avsnitt och säsonger.

Vilken är du inne på nu??



Kolla gärna in min Coverama ;)



Ha en bra metal fredag nu!

Rock on!

2009-09-18 @ 14:44:23
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Denice

Det kortet känner man ju igen! Min gamla Hökarängskvart;) Det är taget sommaren 03, för att vara helt korrekt, hihi.. Shiit, ja vilken skillnad på hår!! Mitt har inte heller samma längd, vad har hänt??? Btw, var fin du var i den hårfärgen me, glömt bort juu..;P



Puss på dig!!

2009-09-18 @ 20:16:20
Postat av: Demonia

Grimgoth: Är inne i sluttampen på säsong 3 hehe..



Denice: Tack söta :-) Har fått kommentarer om den fina katt allmenackan som hänger i bakgrunden hehe

2009-09-20 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0