Dissection - Live Rebirth

JÄVLIGT nöjd är jag att äntligen fått mina händer på den
riktiga Dissection lp´n, Live Rebirth inspelad "Live and Evil"
i Stockholm 2004-09-30 på Arenan, Fryshuset!

Omslag..

Baksida..

Mittenuppslag.. Otroligt snygg och enkel layout..

Skivan är limiterad i 1000 kopior! 2LP gatefold + sjukt grym poster.
Planschen ska genast upp i hallen, bildbevis utlovas när det är gjort!

Jag var givetvis på plats på denna numera legendariska spelning!

Denna spelning och Midsummer Massacre är helt klart några av de absolut
bästa spelnigarna jag någonsin bevittnat!

Hittade även några andra grymma klipp från samma år!



NP: Dissection - Live Rebirth



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: H

Argh vad små bilderna på mittenuppslaget var. Känns surt för oss untrue som trots att vi var på spelningen i fråga och äger dvd:n inte har någon fungerande LP-spelare

2010-04-18 @ 22:40:49
Postat av: D

viktigt att den släpptes i sin helhet. skulle inte ha nåt emot om dom petat in black horizons där i början också än fast den va lite misslyckad.



frågan är vad som händer med midsummer massacre... vill ha dvd eller skiva!

2010-04-19 @ 12:18:01
Postat av: S

Var hittade du denna LP ?

2010-04-19 @ 13:10:15
Postat av: Unhallowed

Ja fö fan, midsummer massacre på DVD. Helvete. Har väntat.

2010-04-19 @ 18:49:04
Postat av: D

S: Den är släppt av high-roller records. när jag beställde min för nån vecka sen så sa han att den nästan var slutsåld (bara 1000 ex tryckta tror jag).



kontakta han direkt annars så tror jag t.ex repulsive (repulsive.se) har några ex hemma.

2010-04-19 @ 22:05:35
Postat av: S

Tack, ska försöka få tag på ett ex.

2010-04-20 @ 09:46:27
Postat av: Demonia

S: Jag köpte mitt ex på Repulsive :-) Hoppas du har tur och hittar! Kolla på Tradera annars såg ngn där för ett tag sedan..

2010-04-20 @ 10:22:35
Postat av: Suntamer vinylmonstret

Den är grymt snygg och låter superbra.

Har du röda eller svarta vinyler?

300 ex i rött och 700 i svart. Själv har jag den röda. :D

2010-04-20 @ 10:48:00
Postat av: J.

Demonia,

Som några över mig även undar, hur står det till med Midsummer Massacre DVD/CD:n? Den kommer väl att släppas?

2010-04-20 @ 15:44:52
Postat av: Demonia

J: Lite problem över rättigheterna är vad jag har hört!? Hoppas verkligen att den kommer ut som Dvd, vore otroligt synd om en sådan guldklimp inte fick se dags ljuset!



Suntamer: Jag var lite sent ute så den svarta är den som finns i min samling..

2010-04-22 @ 19:57:37
Postat av: Anonym

D,

Ok, hoppas det löser sig med det då. Som du säger så får inte en sådan fantastisk spelning ligga undangömd och samla dam.

2010-04-23 @ 18:16:58
Postat av: Robban

Coola klipp Demonia!!!! Var på Rebirth spelningen, magisk kväll! Minns spelningen som igår.Även midsummer finns inga ord för... (sorry bröderna Nifelheim missa er den kvällen!) Fast den bästa spelningen var ändå på Kolingsborg, tror alla var där den Natten!!!

(Behemoth! jävla posers!!!)

2010-05-02 @ 04:53:20
Postat av: Tommy

Nej nu får det banne mig ta och ske! Vi fans har faktiskt rätt att kunna få ta del av inspeningen av Midsummer Massacre. Jon's budskap måste få spridas!



2010-05-07 @ 21:24:59
Postat av: Mr Nite

Jävlar så avis jag är på dig!

Tror jag kom till din blogg när jag googlade efter Bathory lp boxen? Avis även där!

Du råkar inte veta vart man kan få tag i en Bathory backpatch (goat) (samma tryck som på tröjor, posters osv)



/David ... kolla gärna in bandet jag spelar i. (ej tonårsblabbel ;P )

2011-12-15 @ 11:10:08
URL: http://www.prime-rock.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0