Jag minns mycket väl..

När jag jobbade på Blue Fox och uppsatt på anslagstavlan
hade jag bla. denna bild på Peter Steele..

Det blev ett jävla liv varje måndag när en "Manpower" kärring
skulle komma och sköta bokföringen och då också skulle låna mitt
skrivbord hahaha.. Jag tror att hon blev lite kåt av bilden kärringen,
för hon satt allt och sneglade lite ditåt mellan pärmbyten :P
Hon klagade till min chef och efter ca 2 månader satt det en post-it
lapp över hans ädlaste delar haha..
kanske pallade hon inte trycket längre :P


Peter Steele, en stor man på många sätt!


Tur att man fick äran att se dom live ett par gånger i alla fall :-)

Första gången jag såg Type o Negative var faktiskt här i Stockholm när
Tiamat spelade som förband, en riktigt grym spelning som jag aldrig
kommer att glömma, kan det varit 1996?

En unik person som gjorde mycket för musikscenen, han kommer
vara oerhörd saknad.. R.I.P!

NP: Type O Negative - October Rust



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hade äran att få träffa denne herr Steele och prata lite med honom, en kväll jag aldrig glömmer...

2010-04-20 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0