Nya Mardukprylar!

För ett bra tag sedan damp det ner ett stort brev i min låda, överlycklig
blev jag såklart när jag öppnade och fann att det var fullproppat
med jävligt snygga MARDUKPRYLAR!!!!!

Den här tröjan blev genast min favorit!
så jävla snyggt med grått tryck på svart tröja.

Motivet är grymt snyggt och inte för stort som på de flesta tröjor..

Marduk t-shirt från deras USA turné!

Lite olika Mardukprylar.. Patchar, klistermärken, underlägg, pins etc.
samt lite Funeral Mist-pins och klistermärken.
Två av tygmärkena sitter redan på jackan!

En annan tjej-tröja som satt som en smäck direkt bara!
Enkelt tryck också och det gillas så dom kommer garanterat
komma till användning ofta..

Marduk - Plague Angel T-shirt, klassisk svart/vit

En jävligt snygg Mardukmössa..

Jag tror knappast att ni kan förstå hur lyckan bara spred sig i rummet
när jag öppnade detta paket
, helt otroligt mycket bra kläder och prylar!
Jag är sjukligt nöjd :-)

Det mesta och ännu mera snygga Marduk prylar finns att köpas här:
http://www.marduklegion.com/
Så kika in där så att det blir någon ordning på torpet!!!!

NP: Marduk - Wormwood



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härliga prylar du beställt måste jag säga.

Patcharna, klistermärkena, underlägg, pins etc.

samt lite Funeral Mist-pins och klistermärken vart jag nog mest impad av!



Vågar man fråga vad kalaset gick på?

2010-04-29 @ 13:07:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0