Passa på att handla lite på rean..

Det är rea ute i affärerna och jag tog en snabb sväng förbi
Hennes & Mauritz och kikade vad dom hade på rea..
Det finns en hel del fynd och några riktigt bra klipp gjorde jag!

Snygga underkläder blev det till galet bra priser, så jag köpte på mig
ett helt lass, det kommer alltid till användning.

En ögonskuggs-palett från H&M´s egna märke, rea: 30:-

Isadora´s nya Mineral puder (Dock inte på rea) tänkte jag skulle
testa det efter att ha haft samma puder i många år, färgen jag köpte
heter Soft Honey och passar min hud jättebra :-)

Oj.. En riktig tjej-blogg hahaha.. Tjej-blogg ist krieg!
Bara att hålla för ögonen killar och bläddra vidare :P
Jag kan tydligen vara lite tjejig ibland också det är inte ofta
men det händer hehe..

NP: Merrimack - Grey Rigorism



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Linea

Fan vad kul med lite tips, tack! Nu måste jag ut och köpa också:)

2010-04-18 @ 14:25:41
Postat av: Solfrid





Stilig undertøy!:)

2010-04-18 @ 16:01:07
Postat av: SA3L

Nu börjar nog mamma tvivla på min sexualitet när jag läser "sånna här" bloggar:(

2010-04-18 @ 17:59:44
Postat av: Demonia

Tack tjejer!



SA3L: Förstår dig på pricken där hahaha.. Får skynda mig att lägga ut ngt tufft nu :P

2010-04-18 @ 20:35:25
Postat av: Fru Myrkheimr

Ibland får man vara lite tjej, det gör inget, jag tjejar som attans i min ibland.

Bra shopping.

2010-04-24 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0