Superior Challenge framflyttat!

Vulkanen Eyjafjallajökulls skapar KAOS över stora delar av Europa,
nu har även den Svenska MMA galan Superior Challenge blivit drabbade.

Galan som skulle gå av stapeln nu på lördag är alltså framflyttad till den 1:a Maj!
HÄR kan ni läsa om det jag tidigare i månaden skrivit om Superior Challenge!
För mer info: http://www.superiorchallenge.com/

Vulkanjäveln kommer ställa till det ett tag framöver också som det ser ut!


Vem vet hur länge Eyjafjallajökulls kommer spy ur sig lava, det
kan nog hålla på ett jävla tag, jag läste att förra gången det var utbrott på
samma ställe pågick det i två år,
så den kan komma till att skapa problem
ett tag till framöver.
Hoppas dock att den inte ställer till det allt för mycket, nästa resa jag har
inbokad är till Umeå den 12:e Maj
, Men då får man hoppas att det är
lugnt för någon buss resa går jag inte med på :P

Vulkaner är ändå rätt coola trots allt, kolla in http://www.islandsbloggen.com/
För lite mer information, finns mycket rolig läsning där..

NP: Woven Hand Mosaic


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: jävvlar

moder jord spöar oss!

2010-04-20 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0