Wolf på Harry B James

I torsdags var det dax för metal killarna WOLF att röja sönder Stockholm,
vi var ett gäng som förfestade i Wolflair och drog sedan vidare in till stan..

Pelle, Alex, Malena och Jenny..

Alex och LG (LG var sjukt nöjd över div Dif tröjor han fått hehe..)

Harry B James är inget favoritställe så vi kom dit lagom till Wolf!






Wolf gjorde ett riktigt bra gig här i Stockholm, svettigt, röjigt och jävligt hårt!
För mer info om Wolf och var dom spelar: http://www.wolf.nu/

Alex, LG och Mario

Alex och Norbert

Jag och LG är hatiska.. och pallar inte Harry B James längre :P

Alex, Emelie, Lg, jag och telefon snackande Leffe väntade på tunnelbanan
tillbaka till tryggheten och Wolflair där festen fortsatte till tidiga morgon timmen..

NP: Oz - Fire in the Brain



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Verkar varit drag, synd man missa men jag hade lite annat för mig.



Håller LG på DIF?

Skönt att höra! haha

2010-04-06 @ 17:48:09
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0