Äntligen har jag filmat min första fyllo..

Ryssar som är fulla brukar jag ju ha en förkärlek för och det slutar
ofta med att det läggs upp ett klipp här på bloggen haha..
(Det var iof. ett tag sedan nu.)
Jag tycker att det är oerhört roligt, andra kanske inte är lika entusiastiska
men det skiter jag i såklart!
Nu är jag helt galet nöjd, jag har lyckats filma en egen!!!!
Inte alls i stil med ryssarna.. men det är nog svårt att hitta här hemma :P

Jag vaknade en morgon här hemma av att det var ett jävla gastande utanför,
det pågick ett bra tag innan jag bestämde mig för att kliva upp och kolla läget,
jo visst! Där låg han.. i buskarna här nedanför och svor, gapade och skrek.

Tyvärr hör man knappt något på filmerna...

Rävisen var minst lika intresserad som mig hahaha..

Ja jävlar, vad säger man? Folket som är runtomkring ringde snuten
men jag tror aldrig att dom kom, detta pågick i över två timmar så
jag han inte riktigt kolla klart på slutet..

Faan undrar om inte jag också ska supa mig till kryp-stadiet nästa gång
det är fest, det kanske kan vara muntert haha..

NP: Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Partysnubben rullar hatt så in i helvete!

Tänk om man kunde leva för dagen så som han he he

2010-08-11 @ 17:10:29
Postat av: ROCKABETTY

Du vet väl att det skulle vara enklare för just oss läsare om du kategoriserade dina inlägg. Finns att skapa kategorier om du trycker på "Blogg" > "Kategorier" > "Ny kategori" och varje gång du skriver ett inlägg så väljer du bara tillhörande kategori nedan. Bara ett tips! :D

2010-08-11 @ 21:55:21
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha underbart. "Äntligen har jag filmat min första fyllo.."

Det låter som en ornitolog som samlar på att fota fåglar. Keep 'em coming!

2010-08-12 @ 00:53:43
Postat av: Hanna

Kul som fan!

2010-08-12 @ 14:24:47
URL: http://www.gotohell.se
Postat av: Lezzie

inte för att vara den som är den men... bortsett från att det här är åt helvete förkastligt på alla moraliska och etiska och publicistiska plan, så tror jag dessutom att det är rätt olagligt att smygfilma människor och lägga ut filmen på internet. bara så du vet.

2010-08-12 @ 15:38:00
Postat av: Anonym

Lezzie: Orka va paragrafryttare! Man ser ju ändå inte vem det är.. Se humorn istället :-)

2010-08-13 @ 08:06:36
Postat av: SToFo

Tillskildnad från fallet med dom Ryska gruvfyllona så kommer iaf människor fram och vill ge en hjälpande hand istället för att bara ignorera och gå förbi. Håller helt med Lezzie.



Till idiotjäveln som skrev: "Partysnubben rullar hatt så in i helvete! Tänk om man kunde leva för dagen så som han he he"

Nä det tror jag inte du vill. Jag har en släkting som är alkoholist och tror inte du vill byta ut det helvete han har mot din din trygga, ignoranta och trångsynta vardag.

2010-08-13 @ 13:15:45
URL: http://www.myspace.com/smothered
Postat av: jag

sjunger han inte:just idag e jag stark i film 2?

2010-08-13 @ 20:52:34
Postat av: Mathias K

Jag läste fel först och trodde att det var din egen fylla du lagt ut.



Så jag blev ju faktiskt lite besviken...

2010-08-14 @ 23:57:46
Postat av: Sulla

Om snubben nu har supit ner sig så hårt mitt på blanka dagen så får han väl stå sitt kast. Det är inte som att han är särskilt hemlig.



Senast jag kollade (vilket inte var igår, det ska erkännas) så äger fotografen fotografierna och filmerna och har rätt att publicera dem, samt rätt att fotografera och filma på allmän plats (minns snubben som filmade och fotade civilsnutarna i H-tull.). Däremot så har fotografen inte rätt att med hjälp av filmerna och fotografierna fabricera lögner och historier, vilket inte verkar vara något som har hänt här. Detta resonemang förutsätter naturligtvis att jag minns rätt (vilket inte alls behöver vara fallet; senaste resan ut till Farstas parker dödade nog ett par hjärnceller. Men så kan det gå när man är livsproffs.).

2010-08-15 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0