Senaste shoppingen...

Endel shopping har det såklart blivit, jag älskar verkligen att
strosa runt och hitta sjukt viktiga och bra saker att köpa ;-)

Denna bikini köpte jag dock inte själv, den fick jag av Alex efter
att han varit ute och spelat med Necrophobic,
Tack älskling!

Nya toppar: Ett svart linne och en grön tröja med nit-detaljer..
Den gröna kommer från Zara och linnet från HM

En jävligt snygg väska från Zara som jag haft ögonen på ett
tag och nu hade jag turen att fynda den till halvapriset!

Nya krämer: hudkräm & duschkrämer har jag fått av en otroligt
snäll tjej så nu är Kings & Queens ett av mina favorit märken...

Alla dessa div. penslar och prylar har jag också fått av denna
otroligt givmilda tjej :-)

Plus allt detta.. Ingen är nöjdare än jag, helt grymt!
Jo man tackar :-) Någon annan som vill ge mig prylar så tar
jag med tacksamhet emot hehe..

En cammo-tunika från Veromoda fick det bli...

Mina favoritsolglasögon köpte jag ett till exemplar av, man vet ju
aldrig när man sitter sönder dom igen hehe..
Guldfynd is the place!

NP: Iron Maiden - A Matter of Life and Death



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0