Lite blues dör man inte utav...

Förra vecka var min bästis Uffe i den vackra huvudstaden för
att spela med sitt blues band: Wolfman Jack!

Självklart var jag på plats för att stötta honom och dricka några kalla öl :-)

Uffe, Oskar och Peder var några av alla Umeå-bor på plats.

Wolfman Jack spelar i princip varje helg, kanske mest uppåt i landet.
Här i Stockholm var dom var mycket populära och Hotell Baren var
full proppad med lyssnare i alla åldrar.

Ida (Crucified Barbara), Haake (Meshuggah), Ucki (Grym brud), ?
Peder (Hate Ammo) och Bästis Uffe (Wolfman Jack)

Efter giget blev det några fler öl på Carmen...
En riktigt trevlig kväll med det bästa av sällskap!


NP: Saint Vitus - Saint Vitus



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: DK

Wolfman Jack var en ny trevlig bekantskap. tackar!

2010-12-16 @ 22:59:18
Postat av: doomsdaysjesus

Såg Wolfman för några år sedan i Vännäs. Sinnesjukt bra var det

2010-12-17 @ 11:46:32
URL: http://doomsdaysjesus.com
Postat av: Selassie

Demonia, du hanger alltid med sa skona lirare... hur skulle det vara att ta med mig nagongang?? OK, nagongang nar jag mot all formodan skulle vara i Sverige??



Kollade du in Polka Russian inlagget... jag vill minnas att du ar en brud som uppskattar en kall Caucasian!

2010-12-20 @ 14:53:22
URL: http://javlajulblogg.blogspot.com/
Postat av: Demonia

DK: Kul att man kan hjälpa till :-)



Selassie: Såklart hänger jag endast medc sköna folk haha.. Bara att haka på såklart :P Men då förväntar jag mig en Polka Russian på förfesten! Shit, jag visste inte att det fanns en sån Kaluha, White Russian är ju min favorit drink!!!

2010-12-20 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0