Söndag = Fight kväll!

Idag vankas det en riktigt FET fightkväll, killarna har båda
kommit hem från deras egna fighter och nu ska här inmundigas
otroliga mängder av onyttigheter så som mat och bakverk.
Jag bakade större delen av gårdagen  så nu finns det massor
med fett-drypande härligheter här hemma :-)

Självklart kollar vi senaste UFC 124 med GSP mot Koscheck som
huvudkort en fight jag sett fram emot ett jävla bra tag nu, hoppas
GSP krossar fitt-Koscheck så blodet sprutar!


The Ultimate Fighter Finalen & Strikeforce ska också avverkas!

Lets get it on!

NP: Roky Erikson & The Aliens - The Evil One



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Lina

Skön låt, ska se Roky nu på tisdag i Sthlm faktiskt =)

Själv har det blivit lussebullebak här hemma så nu ska man sätta igång frossandet hahah!

2010-12-12 @ 22:21:33
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: Staff

Glöm inte k1-finalen också!

2010-12-12 @ 22:34:43
Postat av: Dan

Tyck ultimate fighting och sånt är otroligt tråkigt.:/

2010-12-13 @ 20:46:19
Postat av: Dennis

Fy fan va jag velat se den matchen. Jag hoppas att Gsp slår in näsan på den dryge fan. Hur gick det förresten för din Karl i Ängelholm?

2010-12-14 @ 06:09:08
URL: http://Dämpandeluxe.blogspot.com
Postat av: Demonia

Lina: Roky är kung!!!



Staff: K-1 finalen ska jag glo in också :-)



Dennis: Alex förlorade tyvärr, han fick ingen matchning i sin egen vikt så han fightades riktigt stora killar, nästa gång så!!!

2010-12-14 @ 10:03:42
Postat av: ??

ST.Pierre är guden!

2010-12-14 @ 22:40:41
URL: http://waitwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0