Bio - Snabba Cash

Helgen har jag tillbringat i min ensamhet i hemmets lugna vrå
så jävla skönt att få återhämta krafterna efter allt flackande och
farande.. Avgiftat kroppen från all alkohol,
vilket förmodligen
behöves och tagit lång promenader i det härliga vädret :-)
Skönt minst sagt!

Planen i söndags var likaså att inte göra många knop tills min kompis
Tena hörde av sig och var sugen på bio!

Tena hämtade upp mig och det blev Heron City för lite Thai-mat och
sen Snabba Cash..

Popcorn och Coca Cola är givet!

Förhoppningarna var stora eftersom vi båda har läst boken och
tyckte att den var riktigt grym, dock blev vi inte lika imponerad
av filmen tvärr..

Men den var helt klart sevärd! Det är väl så oftast när man läst boken och
så kommer det en film, man har vissa förhoppningar och förväntningar,
för er som inte läst boken kanske den är lite bättre..

NP: Entombed - Left Hand Path



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Parne

Bio. Fy fan.

2010-02-03 @ 01:51:21
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag blir stor vill jag bli som tena

2010-02-03 @ 17:44:51
Postat av: Demonia

Parne: Den var inte värd en bio hehe..



Tena är grym!

2010-02-04 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0