Lite uppdatering.

Det har blivit år 2010 och den bästa starten på det nya året har
jag verkligen fått iom. att Alex friade till mig (inlägget under)
,
jag har knappt förstått det ännu! :-)
Som ni ser här i bloggen har jag inte fått mycket gjort, men den blir
bättring kan jag lova
, Alexander drog imorse iväg på en månadslång
turné med Necrophobic i Europa
så det kommer att bli jävligt tomt här
hemma, fast det medför ju en heldel tid över och känner jag mig själv
rätt så kommer några timmar spenderas här framför datorn hehe..
jag har tänkt ta tag i det här med träning undertiden Alex är borta så vi
får väl se hur jag lyckas med det, jag är ju ingen "tränings tjej" direkt utan
mer en periodare och festar gärna till det i veckosluten så ja, vi får väl se..

Gästbloggarna som hjälpte mig här i bloggen har
kommit till sitt slut! Jag vill tacka alla så otroligt mycket för att ni tog
er tid, visade intresse och för att ni ville medverka här i min blogg,
det glädjer mig mycket :-) Stort tack!


Jag har börjat med någon sorts "2009 års-lista" min egen tillverkade, så den
kommer upp här så småningom och jag ska även skriva/visa lite fler bilder
från våran resa i Thailand
, lite shopping, tips, etc.
Jag åker till Umeå en sväng och har lite andra äventyr på gång också, så
det kommer hända en heldel här som vanligt..
Jag kan inte ta det lugnt och bara sitta hemma som ni säkert har märkt!

Detta blir nog mitt första inlägg utan bilder? Lite tråkigt är det allt!
Bilder säger så mycket och det blir så mycket lättare att förklara saker när
man kan lägga ut bilder som ni kan kolla på, det blir garanterat mycket bilder
i fortsättningen också!

Det var allt för mig just nu, jag ville bara visa att jag lever och att
jag nu jobbar på för att tillfredställa erat dagliga behov :-)


Hoppas att ni får en riktigt grym helg där ute i kylan, satan så kallt det är!!!

NP: Danzig - Danzig


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Kalle

Släng upp en lista med årets bästa skivor vet ja! Har ju faktiskt varit ett skitbra skivår.

Jag kan släng upp min topp 10:

TRIBULATION "The horror"

DESTRÖYER 666 "Defiance"

UNANIMATED "In the light of darkness"

ASPHYX "Death... the brutal way"

MASTODON "Crack the skye"

SUFFOCATION "Blood oath"

RAZOR OF OCCAM "Homage to martyrs"

BEHEMOTH "Evangelion"

IMMORTAL "All shall fall"

NECROPHOBIC "Death to all"



Sen tycker jag gästbloggarna var ett förbannat trevligt initiativ, något som gärna får fortsätta! Kul läsning, måste jag säga!



2010-01-08 @ 17:13:45
Postat av: Basse

Fler bilder på Veronica framförallt!

2010-01-09 @ 02:04:46
Postat av: veronica

Basse; Vafalls ? Mer som framförallt färre resp inga bilder på Veronica!Tack.

2010-01-09 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0