Så här såg det ut..

När jag kom hem idag, glatt! Man gillar ju att få post.
Allt utom räkningar funkar för mig hehe..

Man blir ju genast jävligt nyfiken på dom två stora breven hmm..
mjuka är dom också, jag har mina små aningar vem det kan vara ifrån!
Ska bli mycket spännande hehe..
Nya numret av Elle är inte helt fel heller (jag prenumererar)
Tycker tidningen är grym och ger många nya tips och idéer!

Nu blir det öppning av brev/paket och sen matlagning
vilket innebär
typ värma soppa, eller fixa ihop några mackor.. nu när Alex inte är hemma
är det otroligt tråkigt och slöseri med tid tycker jag att stå och laga något
som man ändå inte får dela med sig av..

NP: Tiamat - Clouds



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för en suverän blogg- läser den flera ggr i veckan! Tipsar härmed om Black Bonzo (prog/70-tal/flumgung) www.blackbonzo.com som kommer till Stockholm o spelar på The Cave Rockclub 23 jan!

2010-01-12 @ 22:59:32
Postat av: Bea

Hej! Oerhört spännande och se vad breven innehåller, kan nästan gissa från vem. Ha de´/Kram

2010-01-13 @ 08:30:20
URL: http://handigafrun.blogg.se/
Postat av: Demonia

Erik: Tack som faan! Kul att höra..

Tipsa på du, ska kika in och kolla läget där då :-)



Bea: Ooooh.. Det var spännande, Tror inte du kan gissa hehe.. Kram

2010-01-13 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0