Helgen som varit!

I helgen har det varit mycket segande och jetlaggad som man varit
gick fredagen verkligen i lugnets tecken så den spenderades i tvsoffan
helt ensammen bara jag, mina fyra katter och en påse ostkrokar
(JA! Det heter just OSTKROKAR och hör sen!)
Jag har av någon anledning börjat kolla på Big Brother Celebrity från
England gahh..

Jag skyller allt på Alexander, som inte finns vid min sida och hindrar mig :P
Men jävlar vad kul det är tycker jag haha.. Ett tips! Om ni har några timmar över.

Lördagen spenderades hemma hos min vän Sara
med den frånvarande
vännen Tyrant som varit i USA allt för länge, lite alkohol var i görningen,
mycket trevligt med öl och massa galna historier..
Sedan blev det en sväng förbi Watainbaren alltid lika grymt!
Kameran hade jag lämnat hemma, ganska ovanligt av mig men jag orkade
inte ha någon väska med mig i kylan..

I Söndags fyllde min kompis Veronica år
så vi var ett gäng brudar
som åkte dit och firade hennes födelsedag..

Åsa, Martina, Denice och Veronica (Grattis i Efterskott)

Martina, Denice och Linda

En jävligt mysig och trevlig kväll hos Veronica, mycket tjejsnack
och för mycket godsaker!! Ännu har ja inte tagit tag i träningen :-(
Någon fler än mig som skjuter på det?
Så såg min helg ut, nästa helg spenderas förmodligen i Umeå..
Ska se om det går att få tag i några billiga flygbiljetter!

NP: Deströyer 666 - Defiance



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Danne

Ville bara passa på att tipsa om att nättidningen "Metalcentral" har dragit igång omröstningen för 2009 års bästa album nu.

Och givetvis så är "Necrophobic's Death To All" en av de nominerade. Så in och rösta nu :)

www.metalcentral.net (1000+ unika besökare/dag)

2010-01-12 @ 18:37:31
URL: http://www.metalcentral.net
Postat av: Kalle

Watainbaren låter riktigt grym måste jag säga. Hade vart något att besöka, men antar (fullt förståeligt) att den inte är öppen för allmänheten?

2010-01-13 @ 10:08:30
Postat av: Demonia

Danne: Kul med omröstning! jag har röstat, men lite trist att man bara fick välja en hehe..



Kalle: Den är inte öppen för allmänheten så du förstod rätt.. Grymt ställe är det verkligen.

2010-01-13 @ 11:31:47
Postat av: Danne

Kul att du röstade! Men det fanns ju bara ett "riktigt" svar haha!

2010-01-13 @ 16:47:18
URL: http://www.metalcentral.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0