Gröna Lund..

Det var ioförsig någon helg sedan vi var på Gröna Lund med härligt
väder och trevligt sällskap.. Här får ni se hur vi hade det :-)

Vi tog en öl på Debaser innan det var dax..
Jag, Chrille, Ludde, Milo och Erik

Hela gänget samlat på båten över till Djurgården..

Femkamp och olika småspel började vi med..

En av fekamperna vi körde var prickskytte.. Milo, Ludde och Erik
var på ett lag..

Alex, jag och Chrille på det andra, det bör tilläggas att tjejerna var
överlägset bäst på denna gren haha..

Slangbellan och fyra grenar till blev det, Luddes lag vann tillslut..

Sen blev det till att åka olika karuseller, här åker killarna Fritt fall..
Jag själv gillar inte att åka så mycket men Lustiga huset, berg & 
dal-banan, vilda musen och radiobilarna och några till blev det i alla fall!

Insane är för galen för mig så den skulle jag aldrig sätta min
fot i men dom andra utmanade ödet..

Några öl-pauser hann vi med mellan allt åkande sen fortsatte det
hela kvällen fram tills klockan tolv när Gröna Lund stängde.
En riktigt trevlig kväll hade vi verkligen!

NP: Rainbow - Ritchie Blackmore's Rainbow



Demonia~
Trackback
RSS 2.0