Midsummer Massacre!

Det var ju ett tag sedan det var Midsommar, jag ligger lite efter
här men nu tänkte jag visa hur sjukt trevligt vi hade det...

Vi samlades ett helt gäng på några klippor ute vid vattnet..

Grillning var en självklarhet! Här fixar Niklas med sitt "stil & klass"-kött.

Tena kikade förbi ett tag :-)

Grymma vänner, kall öl, härligt väder och hård musik, det kan
knappast bli bättre..

Erik och Anna

Rökardax på ljugarbänken, LG och jag

Hela gänget var samlat, de bästa av vänner!

Hahaha.. Alex och jag

Folk och utsikt..

LG, jag, Alex och Björn.. Fuck off!

Jag..

Björn och Alex

Marie och Erik

Frammåt kvällskvisten begav vi oss iväg till Watainbaren - Wolflair!


Jag och Marie

Ubbe och Mange

Marie, jag, Denice och Evelina

Björn och Stabel

Bästa puben med bästa stämningen och inredningen i världen!!!
En riktigt grym Midsommer Massacre hade vi verkligen..

NP: Deep Purple - In Rock



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0