Naglar och tillbehör..

Jag måste tyvärr (sorry grabbar) få visa mina härligt nymålade naglar,
för er som är intresserade kommer den sjukt snygga rödfärg från
märket China Glaze..


Några andra nagellack har också införskaffats, mest starka sommar
färger, lacket jag änvände nu är flaskan i mitten på första bilden.
Mitten bilden är två nya lacker från Bio Sculpture och sista bilden är
på boken "Löftet" som jag precis läst ut, riktigt bra faktiskt!

Lite nya nageldekorationer har införskaffats..
Den högra köpte jag i London och den vänstra kommer från
Viva la Diva som bla. finns på Åhlens..

Dessa uppfinningar gör allt enklare: Mava Dry och Yves Rocher´s
Vernis gloss dom får nämligen nagelacket att torka snabbare :-)
Mava inköpt på Åhlens och Yves på en Yves Rocher butik.

NP: Devil Doll - Dies Irae



~Demonia~

Trackback
RSS 2.0