Fedor vs. Werdum = Strikeforce

Jag känner mig otroligt laddad inför helgens Strikeforce-gala!
Fighten jag och miljoner andra MMA-fantaster väntat länge på
går av stapeln på lördag (imorgon) den 26:e Juni i Strikeforce..
Fighten jag pratar om är såklart:
FEDOR EMELIANENKO VS FABRICIO WERDUM

Det var ett tag sedan man fick se "The badest man on the planet"
slåss och jag är övertygad om att det blir vinst för Fedor änu en gång.
Sjukligt spännande och hårt blir det garanterat!


En annan fight jag ser fram emot är "re-matchen" mellan:
SCOTT SMITH VS CUNG LE

För mer info: http://strikeforce.com/

Det är mycket MMA på gång nu, nästa vecka är det UFC 116, jag
får gåshud och biter sönder läppen bara av att skriva om galan så det
ämnet får vi avhandla vid ett senare tillfälle!

NP: Venom - Welcome to Hell



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

GÅ INTE TILL MIN BLOGG!!! STRIKEFORCE SPOILERS!!! HAHA, KOLLA VA SJYSST. ftw. ftw. FTW.

2010-06-27 @ 18:08:41
URL: http://regnavrede.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0