Jag har köpt min första systemkamera!

En Canon EOS 1000D blev det, så nu hoppas jag bara att jag kan
lära mig att använda den snabbt och det är nog inte det lättaste :P

Jag köpte kameran i ett paket med väska och minne så det blev
ett riktigt bra pris
, jag måste köpa till lite andra saker till den innan
den blir komplett och bra för mitt ändamål så lite mer pengar måste
till i framtiden, men först måste jag lära mig fota!

Imorgon kommer den få hänga med mig till London och utföra
sitt första jobb.. Vi får väl se hur det går med det hehe..
Kommer förmodligen hem med en spräckt kamera om jag känner mig
själv rätt haha..
det brukar inte gå så lugnt till när man är i London och
träffar alla galna vänner!!
Men det ska bli kul att lära sig fota med en systemkamera och
bilderna kommer definitivt bli bättre de gånger jag orkar släpa
med mig den :-)


Hoppas att ni får en riktigt grym helg där ute!!!!

NP: Nifelheim - Nifelheim



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grindhog

Plåta som en furie och gör backup lika ofta som Kerry King gör nedåtslag. Vägen till foto-lycka.

2010-06-04 @ 09:29:44
URL: http://textnerd.wordpress.com/
Postat av: ROCKABETTY

Jag äger en systemkamera själv och jag har på grund av min klumpsighet tappat den ett x antal gånger. Så nu funkar inte auto-skärpan, måste alltså ställa in det själv. Dessutom får man inte dra med sig systemkameror på konserter utan tillåtelse, vilket suger.

2010-06-04 @ 17:17:43
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Else

haha, that makes two of us :) jeg kjøpte en canon 500d.

2010-06-04 @ 17:34:57
URL: http://elsesolheim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0