Grymt snygga skor...

Alex var i USA nyligen och spelade med Necrophobic på festivalen:
Maryland Death Fest i staden Baltimore och med sig hade han köpt
en liten present till mig, nämligen dessa sjukt snygga skor :-)


Jag älskar skor och man kan ju helt klart aldrig få för många skor..
Dessa var dock en aning trånga men jag har tidigare hört om ett bra tips
om skorna är för små så nu får jag chansen att testa om det funkar..
Man tar två platspåsar och fyller med vatten och stoppar sedan in
skorna med vatten påsarna (där skon är trång) in i frysen, vattnet
fryser och töjer således ut skon lite! Smart tips :-)


Sååå nog om mina tips, nu ska det testas!

NP: Slayer - Seasons in the Abyss



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Sara

SJUKT snygga! Duktig Alex! :)

Man kan också ta på sig ett par blöta sockar och knata omkring i tills de torkat. Det funkar på skinn iaf, fusk vette 17. :)

2010-06-09 @ 11:44:20
URL: http://tradlosabekannelser.wordpress.com
Postat av: Mother North

MYCKET snygga skor! Stämmer att man inte kan få för många - det är bara problemet med var man ska ställa allihop... :)

2010-06-12 @ 16:09:11
URL: http://momnorth.blogspot.com/
Postat av: sanna

snygga skor, hoppas det funkade. annars är det bara att ta dem till skomakaren, de använder medel på skinnet innan de lästar ut dem, så att skinnet inte spricker.

/sanna

2010-06-16 @ 01:22:01
URL: http://eggnbacon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0