Mina senaste bandtröjor!

Några nya riktigt grymma bandtröjor har gjort sig hemmastadda
i min garderob
, alla tre fick jag när jag fyllde år, det är bara nu först
jag har haft tid att fota dom..

Min första Rigor Mortis tröja Gahhh!!!!!!
Det blir faan inte bättre än så här, är galet nöjd över denna sjukt
coola tröja som jag fick av Rostén eftersom vi båda  har fattat
storheten och är helt frälsta i Rigor Mortis!
"He seeks fresh bodies in the morgue  to test his new creation,
injecting serum in the corpse for the hope of re-animation"


Detta super snygga Nifelheim linnet fick jag av Mr. Tyrant
Hur jävla coolt är inte det? Nifelheim trycker alltid så ultra
snygga kläder så detta kommer garanterat användas flitigt!

Uppsalas egna "thrashare" Die Hard har jag också fått ett linne av,
grymt motiv med de tre dödskallarna på och att det sitter som en
smäck gör det hela inte sämre..

Tack som faan grabbar!!!!
Jag är väldigt tacksam och sjukt nöjd
över mina nya tröjor :-)

NP: Rigor Mortis - Rigor Mortis



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart kommer vi =D

2010-06-27 @ 14:13:56
Postat av: syber76

Vacker uppsättning.

2010-06-28 @ 15:12:43
URL: http://syberphotography.canalblog.com/
Postat av: Demonia

Syber: Jo, man tackar!

2010-06-30 @ 12:15:54
Postat av: t

mer om dina naglar och nageldesignen :)

2010-07-12 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0