Helgens trevligheter..

I helgen var det varit otroligt lugnt och det behövdes efter House of Metal
kan jag lova, där gick det nämligen vilt till i dagarna två!

(Det sista HoM inlägget ska jag försöka fixa klart i veckan!)

I fredags drog jag och Alexander igenom ett gäng filmer här i
hemmets lugna vrå, med soffan som vår bäste vän..

I lördags på dagen hade vi trevligt besök av Stabel och sedan drog vi in till
söder för att äta KÖTT!!!! Alex kände sugent på en rejäl biff så det fick
bli ett besök på Jimmys Steak House!


Efter kött-maraton på Jimmys var det dax för bio och denna gång
var det Shutter Island som beskådades..

Riktigt jävla bra film med ett skruvat slut, den kan jag verkligen rekomendera..

Efter bion drog vi vidare till Wolflair, det var ett tag sedan vi var där
så några öl fick det bli och en första lyssning på Watains nya platta!!!!
Jag säger bara SATAN SÅ OTROLIGT JÄVLA BRA!
Killarna har överträffat sig själva igen och gjort en sinnessjukt grym platta,
välspelad, otroligt bra ljudbild (på ett bra sätt), nyskapande fast sammtidigt gammalt,
självklart fullkomligt rå och galen som bara Watain kan!
Jag kan med säkerhet säga att dom som gillar Watain kommer INTE bli besvikna!

NP: Samael - Worship Him


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Aaaah fy fan, jag skulle också vilja höra nya Watain.

2010-03-15 @ 21:25:43
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: S

Your post really excited me!! and now, the emotion about CD release is incredible huge!!



Wahh!! I can't wait (again hehe) ;)



S.

2010-03-15 @ 21:44:21
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: Roadie

Hej,



om du är intresserad av rock-resor från Sverige till Vegas och L.A. tycker jag du ska kolla in www.rock-trip.com



Det anordnas resor med en större konsert varvat med klubbspelningar på Whisky a Go Go och The Troubadour i oktober.

2010-03-15 @ 22:41:57
URL: http://www.rock-trip.com
Postat av: D

ååh berätta mer om skivan, orkar inte vänta 2 veckor på Reaping Death!

2010-03-16 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0