House of Metal!

Idag är det dax för årets hårdaste händelse i Umeå!!!
Då öppnar nämligen Norrlands största Metal festival vid namn
House of Metal
sina dörrar för fjärde gången och det kommer bli HÅRT!

Jag kommer självklart finnas på plats för att fota och filma och
sedan när jag har mer tid, dela med mig av allt till er!
Dessa band är för mig givna att se, så då vet ni vad som väntar :P

Marduk!

Necrophobic!

Hypocrisy!

Behemoth!


Det kommer bli ett jävla röj det vet jag sedan tidigare!!!

I Umeå vet man hur det ska gå till så jag är inte orolig :P
Det ska bli otroligt roligt att träffa alla mina gamla goda vänner
jag fortfarande har kvar i Umeå och min familj också såklart :-)
Mer uppdatering kommer vid tillfälle..

NP: Meshuggah - Contradictions Collapse



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Danne

Shit vad trist det känns just nu att jag flyttade från Umeå till torftiga Halland för sex år sen... Ha det så skoj!

2010-03-05 @ 23:32:28
Postat av: Grimgoth

Var det i verkligheten ang. spelshcemat?

Snabb kollade det och fick uppfattingen att många av dom bra banden krockade med varandra!!

2010-03-06 @ 11:01:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Gillar nya headern, gjort den själv?

2010-03-07 @ 13:42:36
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0