Tiamat - The Ark of the Covenant

Jag har fått lite förfrågningar angående Tiamat-boxen jag och Alex
fick av min bästis Marcus när vi var i Umeå senast...
"The Ark of the Covenant - The Complete Century Media Years"
Boxen är limiterad i 3000 exemplar och jag har nr: 1690.

Den innehåller:
* "Prey"
* "Clouds"
* "The Astral Sleep"
* "Live In Israel"
* "Wildhoney"
* "Gaia"
* "Wildlife"
* "A Deeper Kind Of Slumber"
* "Skeleton Skeletron"
* "Judas Christ"
* "The Church Of Tiamat"
* "Panopticon"
* "The Church Of Tiamat" DVD

Grym box!!! och tack igen till Marcus!!!


(Det ända som suger är att bandet inte har så mycket att säga till om när
dom lämnar ett bolag och går till ett annat, skivbolagen gör som dom vill..)

Här är en av mina favoritlåtar från Tiamat´s senaste platta "Amanethes"

Har jävligt stor lust att se Tiamat live snart igen och hade gärna kollat in
den exklusiva 'Wildhoney' showen dom ska köra på Wacken iår om det
inte vore för just Wacken, har aldrig satt min fot på den festivalen och
hoppas slippa det framöver också :P
Så jag får hålla tummarna att Tiamat bokas till någon lite mindre
och bättre festival (i mina ögon då!)

Tiamat finns såklart med på min önskelista till nästa års House of Metal
så jag får hålla tummarna att det blir så, första gången jag såg dom var i
Umeå på "Mangel -93" och senast på Norges Inferno festival 2007!

För mer info: http://www.churchoftiamat.com/

NP: Tiamat - Amanethes



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: ztizze

Var länge sedan jag lyssnade på Tiamat... Det ska jag bannemej göra ikväll....verkar vara en grym box iaf. Trevlig helg !

2010-03-26 @ 14:01:28
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Seb

Varför gillar du inte Wacken?

2010-03-26 @ 14:16:50
Postat av: K

Vafan, har du OXÅ en bästis?!

2010-03-26 @ 14:36:29
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Myrkheimr

Nja, The Astral Sleep är också med i boxen.



/No. 765/3000

2010-03-26 @ 22:17:20
URL: http://blogg.mrkr.nu
Postat av: Anonym

Ztizze: Tiamat är BÄST!



Seb: För stort, för Tyskt, för lerigt och garanterat för mycket mongos :P



K: Har jag haft lääänge!!!



Myrk: Det är den såklart, tackarrr :-)

Ha det grymt i Norge!

2010-03-26 @ 22:38:40
Postat av: Demonia

Ztizze: Tiamat är BÄST!



Seb: För stort, för Tyskt, för lerigt och garanterat för mycket mongos :P



K: Har jag haft lääänge!!!



Myrk: Det är den såklart, tackarrr :-)

Ha det grymt i Norge!

2010-03-26 @ 22:39:03
Postat av: Seb

Men du måste gilla metal open air festivaler annars? Några inplanerade i sommar?

2010-03-26 @ 23:57:10
Postat av: Grimgoth

Satan va nice!

2010-03-27 @ 09:24:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0