Igår firades det rejält..

Eftersom jag fyllde år och såklart hade Alexander fixat en
massa överaskningar till mig..

Bland annat denna sjukt goda tårta och ett fallskärmshopp med
video inspelning gahhhhhhhhh..

Grymt att få upplevelse present iår igen (Förra året gav han mig
en resa till Köln för att kolla in UFC)

Kommer jag som är höjdrädd våga hoppa är dock frågan?

Hahaha.. Vi får väl hoppas på det, den som lever märker!

Ikväll fortsätter firandet på Debaser slussen..


Där Nirvana 2002

och Mr Death spelar live!

För mer info:

Nirvana 2002: http://www.myspace.com/disembodiedspirits
Mr. Death: http://www.mrdeath.se/home/

NP: Die Hard - Nihilistic Vision



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Finfint

Kul att du var där, missade det pga en resa, "min" man spelar ju i N2002..:)

2010-05-29 @ 10:04:56
Postat av: Anonym

Ooooo my!!!!



Ska du verkligen hoppa darling?? ;-)

Kul present, hoppas du vågar nu, själv hade jag bangat, hahaha;-P



Kramar!!

2010-05-30 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0