Lunch och shopping...

Förutom att det har varit galet fullt i almenackan under förra veckan och
helgen som varit så har jag ändå hunnit med lite annat som till exempel
att äta en super god lunch ute i solen med min vän Denice..

Skönt att vädret börjar bli bättre nu och att våren verkligen är
på ingång på riktigt denna gång :-)

Duktig har jag varit som för en gångs skull orkat fixa mina egna naglar!
O.P.I heter nagellacket och det är nr: B17 som jag använder nu :-)
Det har såklart shoppats en hel del, den senaste Tiamat plattan "Amanethes"
hade jag inte i LP samlingen så där passar den fin fint nu!


Ett coolt linne från New Yorker, Favorit jeansen, och snygga underkläder..

Favorit jeansen numera är vaxade så ser lite ut som skinn, sjukt
sköna så dom kommer användas flitigt :-) JC hittade jag dom på!

Ett stycke skrynklig Watain tröja, i tvättat stuk, jävligt snygg!
Finns även på Repulsive såg jag..

En as cool fotlänk har också inskaffats..

och sommarens första bikini med nitar (såklart)..
Billigt var den också från Cubus..

Många bra inköp där :-)

Jag är grymt nöjd i alla fall!

NP: Naglfar - Harvest



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mathilda

grymt snygg fotlänk ! vart kommer den ifårn ?

2010-05-06 @ 16:43:24
Postat av: jonas

hurrö Marix!..vilka har dom bästa streach jeansen just nu!,behöver fylla på medans "snor tight hela vägen ner" är på tapeten...lika bra att fråga en som vet,Kram-Jonas

2010-05-06 @ 18:55:58
Postat av: n.i.b

grymma nails, är det alltså påbyggda eller 'äkta'? mer av dem tack :)

2010-05-11 @ 21:48:24
Postat av: Maria

Fy fasen så snygg fotlänk :) Vart kan man hitta en sådan? :P

2011-07-05 @ 17:03:00
Postat av: Demonia

Fotlänken köpte jag på någon nätsida för smycken, den är garanterat slut nu...

2011-07-05 @ 17:06:42
Postat av: adk

sjukt snygga naglar!

2012-11-06 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0