Umeå vistelsen..

Det var ju ett tag sedan jag var i Umeå och hälsade på
släkt och vänner, här får ni en inblick av vad som pågick..

Vi åkte iväg för att kolla in naturen lite :-) Alex, Robin och Ludde



Robin, Anki, Alex och Ludde
Det blev det såklart många träffar med familjen och härliga utflykter!

Lilla söta Evina.. bröderna.. såg Evina demonen i mig kanske? haha..


Uppe i Ombergstornet i Holmsund..

Min lillebrors hund Torsten som är en  St. Bernard, första bilden är
han ca 10v och andra ca 3 mån, shit vad dom växer fort..
Anki och Robin gillar djur..

Träning stod såklart på schemat, nere på Umeå-klubben Renyi..


Ludde, Alex och Robin..
Sen drog jag ihop massa gamla polare från skoltiden etc.
för en ordentlig grillfest hemma hos Olov:-)


Möken (House of metal), Ludde och Timpa

Volymen (Ex. Nocturnal Rites) och Alex med Petra (House of Metal)

Grillaaaaaaaaaaaaaaaa..

Uffe (Wolfman Jack, Ex. Bewitched, Nocturnal Rites, Naglfar) och
Marcus (Naglfar,Bewitched, Ancient Wisdom, Eudaimony, Havayoth etc.)

Ludde, Uffe och Olov

Jag och bästis..

118100 tror detta om bästis :P Hahaha..

Jag och Bästis Uffe :-)

Det spelades Fussball såklart.. Olov och Mange mot..
Tvillingarna... Vem vann?

Umeås hårdaste bloggare Kuno var såklart på plats..

Marcus, Timpa och Alex

Vi var ett helt gäng som grillade och det var en riktigt trevlig kväll
hemma hos Olov, kul att träffa alla igen :-)
Sen drog vi vidare till Skarinska där bästis Uffe skulle spela
med Wolfman Jack..


Wolfman Jack..

Uffe in Action!

Timo och Malena

Denna bild på mig och goa Adde (Naglfar) får avsluta denna grymma
resan till Umeå, det har varit en otroligt bra vecka och kul att få ha
lite extra tid i sin hemstad!
Det är inte ofta man har tid att kolla in naturen, bara hänga med familjen
och att få dra till en riktigt bra fest med de bästa av vänner!
Tack för denna gång, vi kommer snart igen :-)

NP: The Kristet Utseende - Sug och Fräls



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mats"Möken"

Ser att du fick med Fyll-Börje på en bild HAHAHAHAHAHA!!!

2010-05-25 @ 21:03:21
URL: http://www.houseofmetal.se
Postat av: DJ

Sjukt otippat att hitta Sveriges fetaste bluesband i din blogg. Eller ja, nu när man vet att ni är bästisar är det väl inte så konstigt.



Heja Wolfman Jack!

2010-05-25 @ 21:50:17
Postat av: S

What a great trip! :)

btw, Have a great birth day!! |m|



S.

2010-05-26 @ 05:51:30
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: K

Klant-Adde? Är inte han lite klantig? Marcus är stilig. Pera HoM FTW. Bästis och hans brorsa är lika varandra. Mycket lika varandra. Nu har jag 2 bästisar. Guld.

2010-05-26 @ 05:58:37
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Alex

K: Nu har du 2 bästisar.. Hahaha! Svinbra :-)

2010-05-26 @ 15:01:41
Postat av: K

Fy fan, 2 bästisar. Bara mina. Icke dela.

2010-05-26 @ 19:44:59
URL: http://regnavrede.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0