En liten inblick av vad som hände i fredags!

Som jag skrivit tidigare så har jag varit på "fotning" med Bingo Remer
bakom kameran, här får ni en liten inblick av hur det såg ut..
jag kan tyvärr inte avslöja allt för mycket!




Det var ett riktigt stort och skönt gäng som var med, det är lite hemlighetsmakeri
med vad allt handlar om men de som bor eller besöker Stockholm under
Augusti
kommer garanterat märka vad det är vi jobbat med, det kommer
synas tydligt över hela stan!

Jävligt udda grej för mig att göra med det var kul som faan att testa
på något nytt och helt anorlunda :-)


NP: Blaze Bayley - Promise and Terror


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: lassa

hehe media kåt

2010-05-01 @ 14:00:58
Postat av: Anna

Spännande! Ska bli kul å se vad det är. En sak är säker och det är att det kommer bli grymt snyggt. Kan ju inte bli annat med en så snygg tjej i hårdrocksförpackning :)

2010-05-01 @ 16:35:03
Postat av: K

Ser jag en enda jävla Ed Hardy eller Affliction tröja slår jag sönder hela jävla internet.

2010-05-02 @ 18:00:20
URL: http://regnavrede.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0