BEHEMOTH - "Evangelia Heretika" DVD Trailer

Jag ligger fortfarande sjuk här hemma, hittade en ny trailer till
Behemoth´s "Evangelia Heretika" DVD Trailer och blev genast
på lite bättre humör, jävlar vilket live band, sjukt tight!

Det är inte mycket action här hemma när man är sjuk, men jag
lovar att det blir full rulle så fort jag är på fötterna igen!

Ps. Hörde att Blaze Bayley kommer till Muskelrock festival nästa sommar,
dom brukar ju dra ihop rejält mycket bra band Muskelrock så nästa år
är det mycket troligt att det blir ett besök på Tyrolen!

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har hoppats på att få se Blaze Bayley på House of Metal någon gång. Än är det väl inte för sent

2010-11-05 @ 16:36:50
Postat av: lina

härlig blogg (Y)

2010-11-05 @ 16:59:06
URL: http://riotinme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja hon är sötast ;)

Idag såg hon en get på tv:n och kom ihåg att hon klappade en sån med dej i somras, get - klappa. iiika sa hon :P

2010-11-05 @ 18:46:26
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Demonia

Johan: Maila House of Metal och önska är du smart :P Så kanske vi får se Blaze där också, vore klockrent!



Lina: Tack!



Johanna: Kuuuuul att höra! Ringer dig :-)

2010-11-06 @ 00:53:57
Postat av: Johan

Demonia: Har funderat på att göra det. Ska nog arsla mig till att göra det någon dag framöver :P

2010-11-06 @ 01:29:50
Postat av: Isair

Såg dem spela på Arvika Festivalen 2008, det var ett jävla drag!

2010-11-11 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0