Svar Direkt från 1992!

Som jag berättat tidigare så har jag en hel del videoband här
hemma med diverse intressanta program,
alla finns dock inte på
nätet och det är synd, några går att hitta så tidigare publicerade jag
Hanna - Jag älskar Satan och nu har jag luskat fram ett mycket
roande program från 1992 nämligen Svar Direkt med Siewert Öholm
där bland annat Christoffer från Therion är med, programmet och
snacket om satanister är i full gång. Programmet är uppdelat i sex
delar och mycket underhållande i mina ögon!







De restrerande delarna hittar ni här: Del 4, Del 5, och Del 6

NP: Morbid Angel - Altars of Madness



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vill påstå att nordisk/germansk/indoeuropeisk hedendom är ett bra mycket bättre sätt att göra uppror mot Jahveh/Allah på än vad satanism är

2010-11-09 @ 13:18:53
Postat av: Grimgoth

Underbara klipp, gärna mera av denna vara.

2010-11-09 @ 14:51:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: kjelle

Fan va gött. Siewert Öhlom är fan den äckligaste moral tanten! Vilken jävla sopa, det är så jävla roligt när han snackar engelska! VASP!

2010-11-10 @ 00:20:19
Postat av: fredrik

Klockrent! Episkt. 8) Humor! I love it!

2010-11-10 @ 08:42:29
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Kim

Det här är det bästa någonsin, humor!:D Mer sånt här! Förövrigt, Hannah - Jag älskar satan! Skrattade brallorna av mig till den!

2010-11-11 @ 15:54:07
Postat av: Isair

Hah, det här var kul att se!

Sivert tar i rejält med moral predikan här.

2010-11-11 @ 17:01:35
Postat av: Tlupa

Charmigt att du bevarat gamla videoband, hardcore! x) Väldigt intressant att se som ung 90a

2010-11-11 @ 17:33:25
Postat av: Necrovore

hmm det här minns jag..den där "maria" i inslaget

minns jag hehe. fick mig att tänka på som nån

annan skrev ovanför "Hannah" inslaget hehehe

fast då var det en viss david parland som stod för

underhållningen när han satt och skar sig med en

gammal venom affisch i bakgrunden hmm riktigt evil :P eller kanske inte



du råkar inte ha programmet med WASP ?

det är underbart,då är mr öholm i sitt esse.

det är väl bara gamla uvar som jag som minns det.

2010-11-11 @ 20:14:59
Postat av: H

FTW! Varför görs inte sånt här längre?

2010-11-12 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0