Sweden Rock Magazine #76

Nya numret av Sweden Rock Magazine postades i brevlådan precis
när jag var på väg ut, lika bra att ta med den på resan och se om
dom har något bra att skriva om denna gång...

Första sidan jag bläddrade upp bestod av detta klockrena citatet!

Jag måste faktiskt ge tidningen lite kredd, det blir bara bättre och
bättre, mycket intressant läsning så det går åt rätt håll :-)

Framme vid destination Ekensberg hittade jag denna mindre smarta
reklam haha.. man kanske skulle köpa sig en påsse?

Att Ghost är total hypade överallt råder det inga tvivel om...

I detta nummer hittade jag inte mindre än fem olika sidor med
gruppen som för övrigt är fantastiskt jävla bra!

Har ni missat Ghost? Då måste ni vara näst intill blinda.
knappas att någon missat hypen, detta live klipp har på ca tre
veckor över 10000 visningar! Det är otroligt...

Sweden Rock Båten står det om i tidningen och själv var jag på plats
och som vanligt har det filmats och fotats en hel del från min sida, jag
jobbar just nu på att färdigställa det hela, bättre sent än aldrig :P

NP: Ghost - Opus Eponymous



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0