Hannah - Jag älskar Satan

Jaaaaa ehhh.. Vad säger man? Glo in klippen :P

Undrar var personerna som deltar i programmet är idag?
Hahaha.. Oooohh..

Jag har många gamla program inspelade på VHS här hemma, allt från
Siewert Öholm, Mänskligt, Nyheter
till div, Z-tv programDark Funeral
går runt i Gamla Stan och mumlar hehe..
Finns mycket gott och blandat från det härliga nittio-talet :-)
Allt har jag sparat som: videos, gamla gig, rep, fester, tidningsutklipp, zines, foton etc.
Ska dra fram hela samlingen någon dag när det finns mer tid och dela
med mig av till er, är det någon där ute som hittar gamla klassiker på
nätet så får ni mer än gärna tipsa!

NP: Tormentor - The Seventh Day of Doom



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Dragon Witch

Vore ql få se bilder från World Domination tour 1998 /1999 nångång.. Har skivan World Domination 111 med bla Swordmaster, Gehenna..

2010-10-28 @ 14:33:54
URL: http://dragonwitch666.wordpress.com
Postat av: Bläckmoon

Hittar inte mitt gamla videoband med Mänskligt från 1997 där Blackmoon säger klassiska citat som: "Jag föraktar alla svaga religioner som kristendomen... och...öööhh...öööhhh, ja, det är väl den".



Lägg gärna upp!

2010-10-28 @ 14:37:58
Postat av: Bäckmoon #2

Hittade en fantastisk intervju med Dark Funeral från 1996. Klockrena citat. De har väl aldrig varit kända för att ge smarta kommentarer direkt. "Det är inte grisblod, det är djurblod".



http://www.youtube.com/watch?v=zP2wCDyQhvk

2010-10-28 @ 15:04:31
Postat av: Ludvig

Hej Demonia. Jag vill börja med att tacka för en elegant blogg. Jag har varit aktiv läsare i snart 9 månader men har ej funnit tillfälle att kommentera och tacka. Jag är sexton år och skäms. Visserligen gör de rätt att tro på vad de vill men i dessa fall tror jag de handlar om sociala handikapp hos personerna. Jag trodde man kom över deras ideologier i min ålder vilket jag gjort. Nåja, hoppas du lägger upp klippen du skrev om. Ha de så bra:)

2010-10-28 @ 15:33:51
Postat av: Anonym

Jag bländas av deras kunskaper och otroliga koll.. Jävla snorungar!!

2010-10-28 @ 15:37:24
Postat av: ROCKABETTY

Min pojkvän visade dessa klipp till mig för någon vecka sedan, humor på hög nivå!



Sv: Tack och varsågod! :D

2010-10-28 @ 16:06:58
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Två underbara klipp som man nästan glömt.

Det är kul precis som du gör att samla på gammla klipp och annat, det gör jag med.

2010-10-28 @ 18:37:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: benke

Ah, vilka jävla stolpskott! Osäkra och okunniga och ett exremt behov till att känna sig samhörig med en grupp.

2010-10-28 @ 21:05:55
Postat av: Wulfahariaz

Jag tycker det att roligt att programledaren säger Beatrittje.

2010-10-28 @ 21:25:42
URL: http://wulfahariaz.blogspot.com
Postat av: Nick

Klassiker det där. Såg det många gånger som yngre.



Killen i glasögon, Ville eller vad han heter gör sig ju bara till, det märks ju. Riktigt patetisk.

2010-10-28 @ 22:47:43
Postat av: Fred

Ha ha, sjuka jävlar!

2010-10-28 @ 23:05:18
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: David

Dom här ju är bara klockrena! Har alltid undrat hur gammalt det här avsnittet är, Sen jag såg det för första gången dvs. Tror att dom är ifrån 98. Vet någon?

2010-10-28 @ 23:15:05
Postat av: Kalle

Skulle hemskt gärna se episoden från "Mänskligt". Försökt få tag på den via nätet men det har visat sig vara snudd på omöjligt.

Ska tydligen vara blodbad och lite av varje.

2010-10-28 @ 23:49:05
Postat av: Skorr

Jag säger som Siwert Öholm: Wassp!

2010-10-29 @ 10:38:33
Postat av: Grodan

Där ser man ^^

2010-10-31 @ 17:58:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: ladydoordie

Kul att du letat upp de här klippen! Själv visste jag inte ens att de fanns, kanske har det med min ålder att göra? haha



Väldigt roande i vilket fall som!

2010-11-02 @ 22:37:38
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Bergman

skulle gärna vilja se Mänskligt!!!



Han Ville vet jag vart du kan hitta, har du Helgon? han heter lord_Maiu där =)

2010-11-05 @ 17:47:54
URL: http://www.banalanal.n.nu
Postat av: Demonia

Bergman: Mänskligt var ju klockrent, har det på vhs :-)



Ahaa ohhh my!

2010-11-06 @ 00:44:29
Postat av: Johan

Siewert Öholm verkar ju vara en helfestlig nisse. Om man uttalar "W.A.S.P." som han så kan man ju inte vara annat än cool....Eller hur var det nu igen? xD

2010-11-09 @ 08:37:07
Postat av: jocke

Meshuggah gjorde en jävligt rolig intervju på Z-TV en gång i tiden som jag har letat flera år efter. Finns absolut ingenstans! Har för mig att Jens Kidman satt i blond peruk och nåt tjusigt linne haha.

2010-11-15 @ 20:19:55
Postat av: Anonym

Jag behöver fan se klippet från Mänskligt igen, det är ju helt underbart roligt när bruden snackar om att hennes mening i livet är att föda satans barn, och drar till det där "Det finns ingen godhet i dem.. De är onda barn." när hon blir frågad om hur hon kan veta att hennes barn nu är satans.



Om någon får för sig att ladda upp det någonstans, eller vet någonstans där man kan finna det på nätet (även om jag spenderat sjuka mängder tid på googlande och detta inlägg är det närmsta jag kommit) så släng iväg ett mail till [email protected].

2011-05-30 @ 00:11:10
Postat av: Victoria Svensson

Hejsan!

Ville bara säga att om någon hittar det avsnittet med Mänskligt, så SNÄLLA kontakta mig! Ja var med i det, och skulle jättegärna vilja ha tag på det igen.

Mvh// Victoria

2012-01-19 @ 14:23:10
Postat av: Elin

Hej hej... det är jag som laddat upp dessa klipp. Har det efterfrågade Mänskligtavsnittet på VHS och på en hårddisk från en trasig dator, ska tjata lite på min mer tekniska pojkvän att han sätter in hårddisken i min nyare dator så jag kan föra över filen. Prenumerera på mitt Youtubekonto (Trollkatt) så märker ni när jag laddat upp! (Jag laddar extremt sällan upp nåt så var inte orolig att jag spammar er.) Ska kolla om jag har nåt mer som inte redan finns på tuben, vet att jag har en del kul med Bröderna Hårdrock t ex.

2012-06-01 @ 21:23:26
Postat av: jonas

Jag har Mänskligt avsnittet där David Parland var med på vhs någonstans. Vet dock inte hur man lägger in det i datorn.
Har därimot önskemål av ett program med Adaktusson om Satanism där bland annat Vlad var med bakom en skärm och hotade lite präster. Bland annat var Stanley Sjöberg med. Var riktigt intressant vill jag minnas

2012-09-06 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0