Ny länk på sidan...

Jag har lagt till en ny länk här på sidan och det är dålig länk heller
för den delen, en av mina favorit sidor: Hatpastorns Likpredikan

Just nu har dom haft VITHATTEN vecka och precis avslutat med en
riktig intervju med mannen bakom prejektet Vithatten hahaha..
Sjukt! För oss som kommer ihåg Vithatten och dess mysterium :P

Bandforokatastrofer
är en annan otroligt rolig grej som Hatpastorn
kör med så kika in på sidan, bläddra tillbaka, läs och garva!

Det kanske är roligare för oss som var med tidigt 90-tal då det skrivs
mycket om band från den tiden, en mycket underhållande sida enligt mig!

http://hatpastorn.wordpress.com/

NP: Throne of Ahaz - At the Mountains of Northern Storms



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Hatpastorn

Tackar för länken! En sjuk slump men just Throne of Ahaz-demon du kör som NP i inlägget är en kassett som kommer att avhandlas inom en snar framtid. Demotiteln går f ö till världshistorien som en av de råaste.

2010-10-25 @ 11:19:36
URL: http://hatpastorn.wordpress.com
Postat av: Dragon Witch

en av mina favoritsidor också..jämte din!! :)

2010-10-25 @ 11:23:31
URL: http://dragonwitch666.wordpress.com
Postat av: Dragon Witch

en av mina favoritsidor också..jämte din!! :)

2010-10-25 @ 11:23:44
URL: http://dragonwitch666.wordpress.com
Postat av: viktor

sant! Hatpastorn är den i särklass mest underhållande bloggen jag någonsin läst.



Vithatten gick mig förbi när det begav sig men jävlar vilken mäktig grej.

Om någon skall skriva en bok om BM som Insision-daniel gjorde om döds så bör det bli hatpastorn + vänner som gör´t.

2010-10-25 @ 12:10:40
Postat av: Demonia

Hatpastorn: Inga problem!

Jasså den gamla klassikern kommer med asså haha.. Gillar fortfarande demon och för att inte tala om introt som är klockrent! Demon spelades in i Holmsund utanför Umeå där jag bodde i min ungdom, allt inkl. omslaget är ju klassiskt med denna demo! Ser fram emot avhandlingen :P



Dragon Witch: Cool!



Viktor: Absolut! Så du missade Vithatten ryktet när det begav sig hehe.. Håller med är om boken!

2010-10-25 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0