Helgen...

Lugn helg två veckor i rad? Vad i helvete har hänt?
Inget har egentligen hänt hehe.. Mer än att det är sjukt skönt att
bara vara hemma...

I lördags fixade vi ihop Tacos och hela familjen Churchburner och
Ludde kom över på finbesök..

Alla utom Felix och Ludde: Vincent, Jag, Alex, Björn och Denice...
Denice hade bakat och fixat två riktigt grymma efterrätter, en otroligt
trevlig lördags kväll var det verkligen, nästa lördag blir det garanterat
mer röj då vi ska till 44:an och kolla in Necronaut releasefest!

UFC 121 Hade man sett fram emot med det grymma fight cardet!
Söndagsförmiddagen spenderades på kalas och på kvälllen en riktigt
efterlängtad gala med Brock Lesnar mot Cain Velasquez som huvudkort.

Favoriten fick sig ett rejält "cut" men han kommer tillbaka STARKARE
var så säkra gott folk :P Det är ju BROCK för faan!

Ett sjukt snyggt pentagram har jag fått på posten också, det tackar
jag Lången så otroligt mycket för :-) Tack tack...
Nu ska jag bara finna en bra plats till det också!

Jag får mycket saker i posten, mycket som jag ännu inte hunnit visa men
det kommer så småning om, ett av det skummaste breven jag fått på senare
tid var denna inbjudan till Premiärfesten för "Bartenderskolan" ???
Vad i HELVETE? Vem tror att jag vill komma på den skiten?
En personlig inbjudan och Klädsel: Elegant? hahaha..
Oroande är dock var faan dom fått tag i min adress? gahhh..

Nu ska jag se till att jobba lite mer på de långa bloggarna jag håller
på med bla. lite från New York och Sweden Rock båten borde få
se dagens ljus om jag jobbar på lite :P

NP: Master's Hammer - Ritual



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Fred

Alltid en hit me' tacokväll! Fet maidentavla jag tycker mig skåda i bakgrunden ;)

2010-10-25 @ 19:20:34
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Absolut! Barnen fick bestämma då var Tacos populärt hehe.. Det är en av två Maiden tavlor, sjukt fet :-)

2010-10-26 @ 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0